pondělí 31. prosince 2007

Objevil jsem skvost

za 69 korun :)

Tak jsem se cestou z práce (no jo, na Silvestra, workoholik se nezapře :P ) stavil v Levných knihách a co tam nenajdu: Cestu zenu od Alana Wattse! Sice normálně knížky mc nekupuju, ale tuhle už jsem párkrát četl a vyhodnotil jsem, že za 69 korun ta věc v mojí knihovně rozhodně ostudu dělat nebude (a správně jsem odhadl - viz foto). Cestu zenu osobně považuju za nejvydařenější knihu o zenu a jeho historii v kontextu buddhismu, kterou jsem kdy četl.

A to ještě těsně vedle ležel o 20 korun dražší Timothy Leary, ale toho jsem tam nechal... Radši :)

Jo a ten člověk, co mu dobrovolně lezete na blog, čte tohle:  

Knihovnička

Magor! 

11 komentářů:

  1. Pěkná knihovnička. A ano, Wattsova Cesta zenu je také jedna z nejlepších knih o zenu, co jsem četl. Výborná je také Příroda, muž a žena od téhož autora.

    OdpovědětVymazat
  2. Wu, Přírodu, muže a ženu jsem měl dvakrát půjčenou z knihovny a při čtení se mi stala ta věc, která se mi stává u 80% knížek - ani jednou jsem se nedostal přes stranu 10... Podobně tomu bylo s dalším Wattsovým dílkem Ta kniha: o tabu, které nám brání poznat sebe sama. Jak mě to nechytne od první strany, tak brzo skončím, bohužel :(

    OdpovědětVymazat
  3. Mimochodem, z toho by se dala udělat parádní řetězovka, nechcete taky někdo vyfotit kus knihovny? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. jayee: mně se to stává spíš výjimečně, ale vím, o čem mluvíš. Takové knihy jsou k nepřečtení [úsměv].
    Řetězovka - zajímavý nápad, ale ... nemám rád řetězovky [úsměv].

    OdpovědětVymazat
  5. chi:) navedl jsi me na myslenku:)
    nafotim si knihy,ktere mo mentalne ctu:))

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně se mi chce sem napsat: \"Fuj, ty sprosťáku, co to čteš za literaturu?!!\" a \"Ty zpozdilče, ty ještě čteš knihy?... v dnešní době?? Nespads z vyšně??\"
    :-)

    P.S. Nemohu nafotit svou knihovnu, páč by se do žádného záběru tolik knížek nevešlo (navíc ty v druhé řadě by stejně nebyly vidět)
    ..... ale jen tak mimochodem: co soudíš o panu Nakonečném? On má takovou divnou pověst, ale jeho knihy se mi zdály dobré a rozumné.

    OdpovědětVymazat
  7. Však já taky vyfotil jen ten zajímavější kousek, cenzura proběhla :D
    Díky Nakonečnému jsme se de facto seznámili, vzpomínáš? :) Takže asi minimálně kvůli tomu dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lenko, ono se vstupem do Schengenu to vaše městečko připadlo Rakousku, nebo jsi na cestách? :)

    OdpovědětVymazat
  9. ad7: Aha, já myslela, že jsme se seznámili kvůli něčemu - někomu - nějakému stejnému názoru na věc, kterou jsme nechtěli řešit před ostatními na jednom brněnském blogu. Ale to je jedno. Dobrý je to i tak. A pan Nakonečný je určitě dobrý taky.

    Hele, ty šťourálku, jakotože víš, odkud se připojuji? Pokouším se totiž propojit naše velkoměsto (!!! :-)) s jedním rakouským docela hezkým městečkem - Innsbruckem. Zatím jaksi personálně, osobně .... a tak dále :-) ... tohle mi EU nehradí ........ i když, napadá mě, že by se na to dal nějaký grantík získat. Na to osobní, osobnostní a jiné propojování. :-))) Když to jde na kdejaké ptákoviny, proč ne na tyhle důležité? :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jj, správně, ale Nakonečný v tom taky figuroval, když jsem ho citoval :)

    Já vím všechno, mám tu na tebe složku ;)

    OdpovědětVymazat