čtvrtek 6. prosince 2007

Pět otázek...

... které včera neměly vůbec padnout!

1) Táta tu luxuje a nemůžu se učit, nezajdem před zápasem na jedno?

2) Nevezmem si ještě jedno do hlediště?

3) To je doba, než to natočí, nenecháme si natočit jedno dopředu?

4) Po budvaru bolí hlava, nezapijem to Gambáčem?

5) Čau holky, jdete s náma na pivo?

:) 

 

12 komentářů:

  1. To vypadá skoro jako šikmá plocha:)

    OdpovědětVymazat
  2. Aby bylo jasno, já jsem vyřkl jen tu čtvrtou a pátou otázku :)

    OdpovědětVymazat
  3. a šly?....

    Mno, když už můžeš psát, tak to asi nebylo tak hrozné. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To už jsem mohl psát v jednu ráno... Teda aspoň ten předchozí příspěvek jsem napsal hned jak jsem přišel :)

    No nešly, musim dodat: NAŠTĚSTÍ :) Ale aspoň jsme díky nim pronikli na koleje a koupili si tam levný bagety... začínám si myslet, že tu branku zamkli kvůli mě, páč jim je dycky vykoupim :))

    Ne, hrozný to nebylo, jen jsem potom musel ráno do práce, ale zase ze školy jsem zvyklej vyspat se po takový akci třeba 2 hodiny a teď to bylo krásných šest :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ten příspěvek napsal beztak jen proto, že si myslim, že jsem hrozně vtipnej ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty chodíš do práce????!!!!!
    žes neřek....
    a nebolí to? :-o

    OdpovědětVymazat
  7. [5] vtipnej? ;) lol, vtipnej jayee, to je oxymorón :D

    OdpovědětVymazat
  8. Lenko, zatím se školím (= beru prachy za to, že sedim a koukám po ženských) :)

    Ano, vtipnej jayee, to je něco jako milá Ravik ;)

    OdpovědětVymazat
  9. vidíš to, jak ses vypracoval, za sezení a koukání po ženských umí málokdo brát peníze, začal jsi dobře. Umím si představit kariérní vzestup: ležení a koukání po ženských......

    OdpovědětVymazat