neděle 16. prosince 2007

Inzerát

Tak jsem se při školení nudil a kazil jsem pracovní morálku!

 A myslel jsem na oběd... páč jsem měl velkej hlad... a na oběd chodim furt s kuřákáma... a to se mi nelíbí :(

Tak jsem napsal a poslal inzerát: 

inzerát

 Nevypisoval jsem tam svoje pozitivní vlastnosti, protože by se mi nevešly na papír a stejně už si jich beztak všichni všimli :P

 No a hádejte, kolik kolegyň se mi přihlásilo :D

10 komentářů:

  1. Tak ony si na tak náročný podmínky netroufly, já to chápu ;)

    No ale jedna za mnou o pauze přišla, že zrovna něco musí zařídit, a tak se jí to dnes nehodí :)

    A když to viděl náš lektor, tak říkal, že jestli takovou najdu, tak ať mu dám vědět :)

    OdpovědětVymazat
  2. a byla ta, co za tebou přišla, aspoň co k čemu?

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně že jo :) Ale tam šlo stejně hlavně o srandu :)

    OdpovědětVymazat
  4. matejciku, kolem stolu, to úplně stačilo ;)

    OdpovědětVymazat
  5. nenapsal jsi kontakt!! Kam se maji hlasit :o)

    OdpovědětVymazat
  6. radko, to v místnosti 5x5 metrů, kde se všichni znají, není moc potřeba ;)

    OdpovědětVymazat
  7. tak jsi se mel alespon podepsat! Aby to nebyl zajic v pytli.

    OdpovědětVymazat
  8. Kdepak, Radko, žádnej jinej zajíc odpovídající popisu tam fakt nebyl :)

    OdpovědětVymazat