sobota 1. prosince 2007

Zážitky posledních dnů

Dnes trochu rozkouskovaný příspěvek.

Potkal jsem 3 asi dvanáctiletý holky. Soutěžily. V čem? Která z nich dál doplivne. Sice mě žádná netrefila, ale je to hrozný, už se nám holky vyrovnávaj i ve flusání :)

xxx

Jeden známej blázen vyprávěl historku, jak se jeho kámoš vrátil z Irska a on se za ním stavil a přinesl mu kytku a bonboniéru. Když otevřela matka toho kámoše a řekla mu, že děkuje za kytku, odpověděl jí: "To není pro vás, to je pro něj." :)

xxx

"Všichni hezcí chlapi se tu ukazují s tlustými nebo škaredými holkami," (nebo něco v tom smyslu, už nevim přesně) stěžovala si Lik, když jsme stáli v metru na I. P. Pavlova. "Já ne," odpověděl jsem po pravdě. "Ty nejsi hezký," opáčila Lik. A mám to :)

Doplněno později: Tím jsem si trochu ujasnil, jak je to s tím mým výsledkem konečně seriózního testu ;)

xxx

Šli jsme s kámošema po pražskym nádraží, když toho dne hrála Sparta fotbal se Spartakem Moskva, před náma šel kluk v dresu se jmenovkou Šimák. Kamarád na něj zařval: "Pane Šimák, jak to dopadlo?" :)

xxx

Další kamarád mi vyprávěl, jak se ptal holek, jak ho vnímaj a že mu odpověděly, že si na něj žádná netroufne, protože je sice možná atraktivní, ale vypadá spokojeně a nepřístupně, že to vypadá, že každou odpálkuje. Chvíli na to jsme potkali skupinku holek, z nichž se jedna zastavila a začla mu civět z půl metru do ksich... obličeje a málem pustila hranolky na zem. Když jsme se tím místem vraceli o 2 hodiny později zpět, pokusila se ho poplácat po zadku nějaká asi tak padesátiletá ženská. Málem jsem se udusil smíchy a když pak po mně chtěl, abych mu ukázal, která z nich že to byla, že se radši neohlížel, škodolibě jsem mu ji ukázal. Někdy je holt lepší bejt nepřístupnej :)

xxx

Na zastávce nás oblažil svými průpovídkami nějakej týpek, kterej byl ještě docela vtipnej, natože byl totálně ožralej. Všichni se tvářili strašně znechuceně a distancovaně, jen my jsme se smáli, a tak se připojil se svejma kecama k nám a my se smáli ještě víc a všichni se dívali znechuceně už na nás tři, jedna holka ještě asi čtvrt hodiny potom v nulce :) Hned jsme vypadali s tim výtlemem jako tři totálně ožralí... a to jsem měl za celej večer desítku a grog :) Češi jsou divný, jak někdo neni na stejný vlně jako oni, hned si kazej náladu :)

xxxxxxxxxx

V poslední době bavěj víc ostatní mě, než já je. Musim to změnit, páč se cítím naprosto nesvůj, když neexhibuju, přičemž my Kozorozi přes veškeré zapírání vlastní exhibicionismus milujeme :)

9 komentářů:

  1. matejciku, to obvykle záleží na vedlejších faktorech jako hustotě vyplivnutého materiálu, teplotě a vlhkosti vzduchu, směru větru... no a pak i na tý technice plivání :D

    OdpovědětVymazat
  2. já plivat umim! a taky hvízdat na prsty! i lézt po stromech!:)

    OdpovědětVymazat
  3. hm. nevim. prostě tak. a je to dobrý!

    OdpovědětVymazat
  4. hm. nesmis brat k srdci vsechno, co rikam:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ladule: Když to říkáš...

    Lik: Je mi to celkem jedno... Spíš mi vadí, že to teď zmírňuješ :-P

    OdpovědětVymazat
  6. zmirnuji? za nic:) rikam jen: neber to k srdci:)

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, tak to je potom v pořádku :)

    OdpovědětVymazat