neděle 9. prosince 2007

Holky, proč to děláte? :)

Už zas!

Docela často (nebo teda aspoň častějc než bych čekal :D) se mi stává, že na mě nějaká holka náctiletého věku upřeně kouká v buse a pak při vystupování to udělá tak, aby vystupovala vedle mě... Většinou se při těch upřených pohledech tvářím naoko velmi vážně, zatímco se koušu do jazyku, abych nevyprsknul smíchy... Včera se ten pohled dostal do stadia, kdy mi to bylo vážně nepříjemný a musel jsem pak asi na minutu úplně odvrátit zrak a koukat se z okna a dávat najevo velkej nezájem (pětivteřinovej pohled do očí už prostě není sociálně ani trochu normální)... no a pak klasika při vystupování.

Holky, proč to děláte? To, jestli koukáte nebo nekoukáte a už vůbec ne kterými dveřmi a v jakou chvíli vystupujete, fakt na nic nemá vliv... A když už koukáte, tak se u toho aspoň usmívejte... moc prosím!

15 komentářů:

  1. holky si tak zahaneji nudu. Bavi se na tvuj ukor :o)

    OdpovědětVymazat
  2. lik: Už se taky stalo :)

    radka: To si nemyslím...

    OdpovědětVymazat
  3. anebo tomu jen věřit nechceš, že by se bavili na Tvůj úkor;)) :p

    OdpovědětVymazat
  4. Máš na ICQ xstatus, že spíš, tak radši spi :P

    OdpovědětVymazat
  5. ježkovy zraky, já tam udělala gramatickou chybu bavilY má být správně --- ale jinak to na věci nic nemění

    OdpovědětVymazat
  6. Mě zaujala tvoje věta \"To, jestli koukáte nebo nekoukáte a už vůbec ne kterými dveřmi a v jakou chvíli vystupujete, fakt na nic nemá vliv...\"
    - na co by to jako mělo mít vliv? Chceš tím naznačit, že jsi vůči dívčímu upřenému pohledu inertní?

    A pak: Ty jsi snad nikdy nebyl holkou, nebo co?! ...... když nechápeš, že si ty děvenky prostě jen něco zkoušejí, že zkoušejí, jak zareaguješ? Oni se nemohou usmívat, to je na tobě, ta reakce.
    :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Terko, proto jsem tě taky vyslal spát ;)

    Lenko, co to na mě zkousíš za slova? :) Upřené pohledy pubescentních či ranně postpubescentních dívek mě můžou vážně jedině pobavit, je na tom něco divnýho? *tázavý pohled*
    Jestli jsem byl holkou, to si už nepamatuju :) A to není pravda, že se nemůžou usmívat, páč se občas usmívaj, doba pokročila ;)

    OdpovědětVymazat
  8. si myslím, že Ti vlastně lichotí, že Tě náctileté dívky tak hltají:p

    OdpovědětVymazat
  9. Hod sem fotku a ja ti reknu proc na tebe ty holcicky tak ziraji :o)

    OdpovědětVymazat
  10. radko, nehodím, mám neblahé tušení, že to bude kvůli tomu třetímu a čtvrtému oku ;)

    OdpovědětVymazat
  11. ja to vedela! Sic jsem odhadovala roh uprostred čela :o)

    OdpovědětVymazat