pondělí 28. ledna 2008

Už nikdy nečtu...

... rubriky pro ženy!

Předtím, než jsem klikl na tohle, čekal jsem něco objevného, ocvšem skutek utek. Buďto je ten článek o tom, že kamarádky jsou kamarádské a kamarádství tvoří kamarádky, který se skamaráděj a pak spolu kamaráděj... nebo platí možnost 2, že ten článek psala žena a bylo v tom něco hlubokomyslného, jenže "muži nikdy ženy nepochopí", a tak jsem nic nepochopil... No nevim :/

Každopádně to ve mně evokovalo vzpomínku na tu událost, která se mi nikdy neměla stát... Když asi 2 roky zpátky o půl šestý ráno na baru jednoho nonstopu jsem se doslechl, že se se mnou povídá jak s kamarádkou a navrch jsem dostal pusu na tvář... Brrr :-O

P.S. Chtěl jsem vložit anketu, ale asi jsem nechápavé mužské pako :) Takže otevřená otázka: Existuje podle vás přátelství mezi ženou a mužem? :)

22 komentářů:

  1. haha :e)
    no přátelství mezi mužem a ženou pochopitelně existuje, lze to prokázat v případech, kdy ten muž je na chlapy a/nebo ta žena je na ženský :e)
    ale já si myslím že existuje i přátelství mezi mužem a ženou obecně ... sice jsem byl z toho omylu už párkrát vyveden, ale vždycky jsem se do toho omylu zase vrátil, tak nevím ;e)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně napsáno, matejciku, hlavně poslední odstavec :)
    Ale Strindberg napsal, že přátelství se ženami končí buď láskou, nebo v nenávisti stejně jako láska, tak právě taky nevim :D

    OdpovědětVymazat
  3. pro nechápavé ať už kohokoli: bložuje už neumožňuje vkládat jejich ankety, a doporučuje využít službu blueboard. něco kdysi psal admin.
    stejně dlouho lze rozjímat nad otázkou, co znamená, kde hraničí a čím se liší známost / kamarádství / přátelství. čtenářky podobných rubrik pak mají celou generaci co řešit.

    OdpovědětVymazat
  4. [2] jayee, ty máš toho strindberga nějak v oblibě. kdo to je a vůbec? :e)

    a ano, polární medvěd tady uhodil hřebíček na hlavičku - kde je ta hranice mezi \"přátelstvím\" a \"láskou\" ?

    OdpovědětVymazat
  5. no, hlubokomyslneho tam nebylo nic, ale ja napriklad nedelam vetsi problemy, jak mluvim s kamaradem a kamaradkou:)mluvim stejne:) a matejciku, ovsem, ze existuje kamaradstvi mezi muzem a zenou:) - aspon z me strany

    OdpovědětVymazat
  6. Podle me existuje pratelsvi mezi muzem a zenou v momente, kdy se vybilo jejich sexualni pnuti a spojuje je minulost :o) Do te doby je vztah ziven ocekavanim jednoho z nich. Tohle latentni ocekavani vhani energii a dokaze vztah udrzet i nekolik let ve stejnem stavu :o)

    Neplati pro homosexulani jedince.

    OdpovědětVymazat
  7. jasněže existuje! zavři kamaráda, kamrádku a flašku do jedný místnosti a budeš koukat, jak se budou kamarádit!

    OdpovědětVymazat
  8. ad [3] To s blueboardem jsem pochopil, leč mi to jako informace nijak nepomůže :)

    ad [4] Ále jeden paranoidní misogyn :D
    Ideální je \"láska\" založená na přátelství...

    ad [5] To já teda s kamarádama neflirtuju... I když vlastně jak s kterejma :D

    ad [6]: Podle mě existuje přátelství mezi ženou a mužem celkem normálně... A když je tam nějaký \"sexuální pnutí\", jak říkáš, nemusí to vztahu bejt vůbec na škodu, někdy i naopak, ale vždycky je to o konkrétních lidech...

    ad [7]: To není zrovna metoda pro abstinentní klaustrofobiky :D

    OdpovědětVymazat
  9. No to jsem fakt nemyslel, Káťo ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jistěže existuje přátelství mezi mužem a ženou. Minimálně polovina mých přátel jsou muži. Nic ode mne nechtějí ani já od nich (sex tím myslím, samozřejmě), jeden druhého si vážíme a máme si co říci.
    Ale nejde to samozřejmě s každým mužem a s každou ženou.
    U některých je sexualita tak dominantní nebo je oboustranná přitažlivost tak silná, že zastiňuje všechno ostatní, názorovou shodu apod. S těmi se kamarádit moc nedá, tam je to buď na lásku (popř jen na sex) nebo na nic. - Aby bylo jasno, nic z toho neodsuzuji, nic neupřednostňuji, jen jsem si tak zrekapitulovala zkušenosti.
    P.S. Nejsem žádnej puritán, ale neumím si představit mít něco s mužem, který není zároveň mým vynikajícím přítelem. Ovšem chápu, že to mnoho lidí prožívá jinak.

    OdpovědětVymazat
  11. Btw. nejsi pako, ankety byly odejmuty z nabídky...

    OdpovědětVymazat
  12. jo pokud jsou pribuzni, ale ne prokrevni :o)) Popr. starsi padesati let.

    OdpovědětVymazat
  13. Pokud jsou příbuzní... Když vědí že jsou příbuzní a vědí, že sex mezi nimi je zakázaný, páč případné potomstvo by mohlo být degenerované (zjednodušuji).... jaký je rozdíl dodržovat toto přikázání a třeba morální zásadu, že nebudu narušovat fungující rodinu? a jak se liší rozhodnutí, že nepůjdu do milostného vztahu s někým, s kým vím, že by to dlouhodobě vzhledem k našim vlastnostem nefungovalo?

    Zdá se mi, že ty rozdíly jsou minimální. Člověk není zvíře, aby se spářil kdykoli má příležitost. A mají-li oba zvládnutou sexualitu, pak nic není přátelství na překážku. Uvažuji chybně?

    OdpovědětVymazat
  14. [15] ano, Lenko, uvažuješ špatně. člověk je zvíře ;e)
    v tom co píšeš je podle mě problém ten, že \"mít zvládnutou sexualitu\" ještě neznamená, že to bude bezproblémové. co když budeš mít dobrého kamaráda, který tě zároveň velmi přitahuje? pokud budeš chtít, aby to zůstalo u přátelství, tak vždycky když se uvidíte, budeš se muset \"držet\", tu přitažlivost popírat. bude to přátelství za cenu veliké sebekontroly na tvojí straně. a je to tedy potom vůbec přátelství?

    OdpovědětVymazat
  15. Lenko, nemas pravdu ani trochu. To ze existuje mezi lidmi neco jako pritazlivost jete neznamena ze na sebe polezou.

    Nelze smichavat hrusky s jabkama. Prece si clovek nevyreze zlazy aby necitil vubec nic. Omlouvam se, ale celkem se mi to nelibilo co jsi napsala.

    OdpovědětVymazat
  16. ad 16: Matejciku, o těchto případech jsem mluvila v komentáři 11.

    Já jen jestli si uvědomujete, že stejný princip jako je jasná závora u vztahů příbuzeneckých - jako že vnímáme druhého jako bytost druhého pohlaví a přitažlivou, nicméně si tu přitažlivost nepustíme do mysli, tedy ani do těla, páč je to příbuzný - lze aplikovat i u jiných bytostí byť nepříbuzeneckých. Na to chtěl \"básník\" upozornit. Že je to možné, a že si to běžně neuvědomujeme.

    OdpovědětVymazat
  17. [17] :e)

    [19] Lenko, ani v nejmenším. ty jsi zmiňovala lidi, u kterých přitažlivost zastiňuje to ostatní. já mám na mysli lidi (a vztahy), kde přitažlivost nezastiňuje, kde není takto \"na překážku\", ale kde je přes to přítomná
    chápej, není nic proti ničemu, aby např. mě přitahovala moje velmi dobrá kamarádka: skvěle si rozumíme, věříme si, atd atd, a ještě navíc si myslím, že je krásná a přitažlivá.
    a já to můžu mít \"pod kontrolou\" jak chci, a pak se jednoho dne dozvím , že jí taky připadám krásný a přitažlivý. no a v tu chvíli tam vzniká nějaké napětí.
    které buďto zvládneme (nechť třeba já mám dlouhodobou přítelkyni a/nebo ona dlouhodobého přítele), nebo to naše přátelství přejde v něco víc, na principu \"není důvod proč ne\".
    a vracíme se k tomu, co tu zmínil soudruh medvěd, kde je hranice mezi láskou a přátelstvím?

    OdpovědětVymazat
  18. ad 20: to je otázka míry přitažlivosti, přece. Když jeden chccete vlastně toho druhého, NENÍ čisté přátelství možné, samozřejmě. Buďto si řeknete, že jsou zde důvody, proč ne a nebudete se trápit a nebudete se raději moc stýkat anebo to přejde do vztahu milostného. Ve chvíli, kdy milostná touha existuje, už to dle mého není čisté přátelství, ale \"něco víc\" a to \"něco víc\" nese problémy (minimálně citové).

    Přesto tvrdím, že existuje čisté přátelství mezi mužem a ženou a taky láska a taky mnoho vztahů, které se nacházejí v různé míře mezi těmito póly. Mně šlo jen o to svědectví, že ten druhý pól, čili čisté přátelství, existuje. To je to, na co se J. ptal, tedy jsem odpověděla, jak to prožívám a vnímám.

    OdpovědětVymazat
  19. přátelství neexistuje. a tím je odpověď daná.

    OdpovědětVymazat