středa 9. ledna 2008

Mám narozeniny...

... takže...

Blahopřát mi můžete v komentářích :P

A od matejcika vyžaduju nějaký obzvláště originální komentář ;) 

10 komentářů:

  1. dneska? jakto? dneska má narozeniny bratránek!

    ale dobrá, přenesu se přes tu zradu..

    všechno nejlepší;)

    OdpovědětVymazat
  2. Laděnko, není to pro mě překvapení, protože to, že má nozeniny bratránek, jsi říkala už onehdá U Dandů ;) A mám dojem, že jsi říkala i to, že je skoro tak úžasnej jako já nebo tak něco ;))

    No tak originální komentář to sice byl, nicméně jsi zklamal, matejciku. Čekal bych, že muž tvé kreativity si poradí i bez obrázku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. aha ajo, vidíš, ani nevim, co melu;)

    OdpovědětVymazat
  4. [3] jak pravil klasik: \"my jsme na vás nezapomněli, my jsme se na vás vysrali\" ;e)

    OdpovědětVymazat
  5. Bohudík, že mám kolem sebe v blogosféře tak hodné lidi :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tý jo, ty máš narozeniny! No tak gratuluji k dosažené dospělosti! (.... když už ti koupila maminka plyšovýho psa a nebojí se, že ho zbaštíš, tak to asi budeš už velkej kluk!) :-))
    Normálně přeju hodně moudrosti a lásky - ale tobě přeju hlavně hodně hodně hodně lásky (chytrej už jsi dost). To vostatní už se nějak najde a zařídí, zdraví v to počítaje.
    Posílám pusu (přátelskou). :-)

    OdpovědětVymazat
  7. a svátek má Břeťa, to je radostná novina, muhehe

    OdpovědětVymazat
  8. Dík, Leni :)

    Ano, Terko, stejně jako loni. Taky je to pro mě záhada, že moje narozeniny každoročně vyjdou na Břéééťu :)

    OdpovědětVymazat