pondělí 21. ledna 2008

Předsevzetí do nového roku

Co na tom, že je 21. leden :)

„Spal jsem, probudil se, spal, probudil se, bídný život," poznamenal si Franz Kafka do svého deníku mezitím, co se probudil a spal...

Nikdy jsem si nedával předsevzetí, protože jak říká jeden známý, předsevzetí jsou pro lidi se slabou vůlí (nakolik to má či nemá logiku, to už nechám na vás :)) Ale zkusit se má všechno a v posledním půlroce můj život prošel takovou transformací, že kdybych to nezkusil teď, tak už nevim kdy :) Takže předkládám seznam svých oduševnělých předsevzetí :)

1. Nebudu tolik pít (to tam bejt muselo, žejo... ;) krom toho už jsem začal, minule jsem si dal místo piva víno:P)

2. Budu využívat příležitosti (třeba v chození do kina :P, od Novýho roku 3 filmy, dobrý, ne?)

3. Budu víc meditovat (meditace vipassaná je kromě kultivace mysli i docela příjemná záležitost, málokdy člověk zažije ten stav, kdy spokojenost mysli přebije nespokojenost těla v tý příšerný poloze, jenže my slabovolní středoevropané...)

4. Budu víc posilovat. (ale kdy? ráno nestíhám a večer usínám)

5. Budu víc cestovat (ale teď je zima)

6. Budu trávit víc času v přírodě (ale teď je zima)

7. Budu víc číst (ale jenom pokud se přenesu přes prvních 6 bodů)

A co z toho plyne? Jsem egoista, ve všech bodech píšu jen o sobě.

P.S. A protože jsem přišel z práce v 5, dal si oběd, šel spát, probudil se v 8 a jdu zase spát, tak začnu až někdy zítra ;)

3 komentáře:

  1. hele, předsevzetí bejvaj většinou jen o tom, kdo si je dává, ne?;)
    jinak ale pěkné, no, držim palce:)

    OdpovědětVymazat
  2. Laduš, jaký předsevzetí? Co to je? :D

    OdpovědětVymazat