čtvrtek 17. ledna 2008

Psychologická sranda

a její výsledek :)

Tak jsme zkoušeli na komunikačním školení jednu takovou srandu - sémantický diferenciál. Snad není neetický sem hodit výsledky, protože se vše týká mě a ty lidi, co to vyplňovali, jsou anonymní. Nejdříve jsme vyplnili 10 dvojic vlastností a poté určovali, jak sami sebe vnímáme na škále 1-7, kde 1 je první z vlastností a 7 ta druhá. Následně jsme vyplňovali na stejné škále i to, jak vnímáme ostatní.

A protože jsem exhibicionista, tak se s vámi o to musím podělit :P Nepodstatné a neveřejné údaje jsem popřehýbal (rozuměj je to trochu nakřivo:)) a jinak snad je všechno jasný... Jo a pokud tam je někde ženský rod, tak to znamená jako osoba :D

No některým číslům jsem se musel usmát, každopádně byla sranda :) Akorát jsem měl pak chuť jít to s někym konkrétnim ve dvou prodiskutovat... ;)

Čili já sám sebe a ostatní mě vidí takhle: 

sémantický diferenciál

 

10 komentářů:

  1. Diskuse by ti nepomohla :o)
    Takze celkem rychly,
    spise realista,
    pro dve zeny vasnivy
    spise mekky
    mnozi ho vidi jako pesimistu,
    chtel by byt uzavreny, ale ostatni si v nem ctou jako v otevrenen knize
    vychytraly barbar a utocny diktator?

    OdpovědětVymazat
  2. Radko, vyprávěl jsem to mámě a ta na to říkala: \"Cože? Ty a rychlej, se svym tempem? Cože, ty a vychytralej, taková naivka? Cože, ty a otevřenej, vždyť vůbec nemluvíš? Blbost!\"

    Jinak diskuze pomáhá, fakt by mě zajímalo, co někoho vedlo k udělení určitých čísel :)
    A k předposlednímu řádku tvého komentáře: to je jejich omyl, tenhle výsledek jsem čekal ;) Moje extroverze stoupá s množstvím pozorovatelů, ale druhá věc je, že o mně málokdo něco ví... Jo a estét/barbar vyšlo od druhých přesně napůl, ač mě ta dvojka pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Z uvedeného vyplývá, že nikdo, ani ty sám, vlastně neví, jakej doopravdy jsi. :-)
    Hlavně když byla legrace. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. myslim ze clovek sam nevi jaky je. Zejmena kdyz do sebe nevidi :o) Protoze se jeste nenaucil divat na sebe objektivne(zvenku? ocima jinych?)

    OdpovědětVymazat
  5. Asi tak, Leni ;)

    Neví úplně, Radko, ale ví dost ;) Nebo aspoň já teda jo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jayee, to jaky jsi ale vetsinou poznas az v urcitych situacich. Dokud se do nich nedostanes tak si treba jen myslis, jaky by jsi byl az to bude. Jaky budes az to bude, ukaze teptrve az to bude :o) A tak se poznavas postupne.

    Vem si treba, ze budes mit male miminko a musis se o nej postarat. (nic jineho ti nezbyde) Ted nevis jak se s tim srovnas, jak to zvladnes.

    Nebo bude horet letadlo a ty jsi nekde ve stredu. Ted nevis, jestli budes vsemlidem slapat po hlave a srazis je k zemi nebo budes sporadane stat az na tebe prijde rada. To taky poznas az to bude. To jsou takove ty zakladni vlastnosti. Schopnost se obetovat nebo schopnost prezit.

    OdpovědětVymazat
  7. Radko, samozřejmě že budu všem šlapat po hlavě, jak jinak :-P

    OdpovědětVymazat
  8. a já budu radši šlapat pěšky než lítat s vámi letadlem :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. Neboj, Leni, my na tebe počkáme ;)

    OdpovědětVymazat