úterý 5. února 2008

jayee zákládá svou první řetězovku!

asi to tu už někdy bylo, ale opakování je matka moudrosti, žejó... :P

Vymyslel jsem... tohle :) To jsem byl krásnej, idol holčiček, co? 8-) Akorát mi to nezůstalo :D

malý jayee

A protože jsem přísně nedirektivní, nechce se někdo přidat se zveřejněním své fotky z 1. třídy? Nestyďte se, říkám, že vás do ničeho nenutím... Tak vy nikdo nechcete? Tak já budu vyvolávat! Co třeba... Ravik, Miss, Adilah, Lik, někdo jiný? :)

18 komentářů:

  1. chi:)opravdu mily chlapecek:) a co se z toho vyklubalo, hm:)
    svou fotku z prvni tridy asi fakt nenajdu...

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, to je hezkej chlapeček. Můžu s tebou kamarádit? :-)))))))

    P.S. Když jsem já nastoupila do 1. třídy, tak asi ještě fotografie nebyla vynalezena. :-)))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt hezkej chlapeček a ten šibalskej pohled:) Fotku z první třídy asi nenajdu, ale po nějaké z té doby bych se podívat mohla:)

    OdpovědětVymazat
  4. :o) já svoju fotku z první třídy snad někde mám, ale a) neumím skenovat (no jo, lama...), b) pamatuju si, že jsem měla takový divný červený šatičky a vypadala jsem pitomě - takové módní faux pas si nemůžu na svém blogu dovolit ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, asi se odbarvim na blond, když jsem se vám tak líbil *stydí se* :)

    OdpovědětVymazat
  6. Raviku, pošli poštou a já tě naskenuji ;)
    A fofrem a bez keců :)

    OdpovědětVymazat
  7. hmmm... úplně jako ty panenky tam...

    OdpovědětVymazat
  8. Já to chápu, adi, že nemůžeš nechat svému obdivu ke mně volnej průchod, aby tě úplně nezahltil ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Samozřejmě, Greto, jak jinak taky! Ale zdání klame, v tuhle chvíli jsem si myslel zhruba toto: \"Tu knížku musel psát nějakej blb, takový slátaniny jako Míla mele maso jen tak někdo nevymyslí... a že sovětskej voják vysadil Aljošu na tank s rudou hvězdou mě taky nebere. A proč po mně chtěj, abych tu dělal tuhle debilní pózu? Jsem nenormální, když mi připadá ta poloha rukou nepřirozená?\" A v té chvíli jsem si začal klást otázky po smyslu života :D

    OdpovědětVymazat
  10. typický hajzlík!:D
    já bych se taky přidala, ale z první třídy mám asi jenom fotku s koulema... eee... ze sněhu... eee... z papíru... :D

    OdpovědětVymazat
  11. Chápu, mith, zájmy se profilují už v časném věku, roztomilé :)

    A žádnej hajzlík, kdopak měl asi nejvíc hvězdiček z celý třídy... :)

    OdpovědětVymazat
  12. s těmi zájmy... no... ano :D

    hvězdičky? hmm... hajlzík a ještě vyčůránek:) (ano vím, že je to krásné slovo:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tááák, přesně to jsem já :P

    OdpovědětVymazat
  14. [11]:))). a ze jste ty hruzy museli cist? to ja jsem mela asi dost volnomyslenkarske rodice:) pamatuji si Conan Doyle, Jacka Londona a Astrid Lingren, ale zrovna neco podobneho jsem nikdy necetla...:))

    OdpovědětVymazat
  15. Nejde o rodiče, lik, prostě to v tom slabikáři bylo a je to jediný, co si z něj pamatuju... Pak ve škole jsme to nečetli, protože to bylo na konci a dostali jsme se tam až někdy o sladkém jaru 1990 :) Ale slabikáře nám kvůli revoluci nevyměnili :)
    A Astrid Lindgren jsem četl taky, děti z Bullerbynu byly fajn :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hlášení: Na fotce už se pracuje. Už jsem vyhrabala stará alba u rodičů a přesunula je domů. Teď ještě dostat je z alba do počítače. Zapeklité:)

    OdpovědětVymazat