sobota 16. února 2008

Zprávy na Nově

Ano, ve čtvrtek odpoledne jsem omylem viděl tu věc z nadpisu...

Náhodou se vyskytly odpolední zprávy na Nově a já ve stejnym časoprostoru a nestačil jsem zírat...

"A večer se můžete těšit na zpravodajství o tragické nehodě na Lounsku a exkluzivní rozhovory s pozůstalými."

To je hnus, velebnosti! 

 

7 komentářů:

  1. a tím Tě Nova překvapila? typický hyenismus, který jim není cizí, nic nového pod sluncem

    OdpovědětVymazat
  2. No nic novýho asi ne (nevím, nesleduji), ale co je moc, to je moc...

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybys slyšel jednu mou profesorku... dělala dva měsíce praxi na nově. \" No, a když při tý nehodě nejsou mrtvý, tak oni třeba ani nevyjedou...\" Na to do smrti nezapomenu.:´(

    OdpovědětVymazat
  4. proč mě to jen nepřekvapuje?

    OdpovědětVymazat
  5. Protožes viděla v posledních 3 letech zprávy na Nově víckrát než já?

    OdpovědětVymazat
  6. vsude stejne, nekdy minuly tyden se dalo v mlade fronte precist neco jako \"zatimco prezivsi pasazer se z vozidla dostal ven sam, mrtvi zustali do prijezdu hasicu uvnitr\" ...

    OdpovědětVymazat