neděle 10. února 2008

A máme po víkendu

Prázdná sobota a poloprázdná neděle.

Všechno teda začalo pátkem... Doufám, že se jednou dopracujeme do stavu, kdy budeme moct kdykoliv jít do hospody, kde se nekouří. Teď to při permanentní narvanosti těch několika málo prostě nejde...

***

Celej pracovní tejden se těšim na víkend a pak prosedim sobotu u kompu čtenim nějakejch blbos...informací. Nebaví mě ten čas trávit s rodinou, nechce se mi jít se vykecávat mezi lidi (s výjimkou asi 4 lidí, sekterejma bych i někam zašel, ale z různých důvodů to nejde). No prostě... Nedokážeme vnímat prázdnotu jako plodnou, budoucnost jako možnost, nedokážeme žít v míru sami se sebou...

***

Neděle byla lepší, odpolední meditace mě naplnila stoickým klidem (ale ne zas natolik stoickým, abych chlastal jed, nebo hlásal, že "Malým nožíkem se otevírá cesta k oné veliké svobodě." :)

Potom jsem mazal vyvenčit svoje domácí mazlíčky a vzhledem k tomu, že bylo nehorázně pěkně, potkal jsem poněkud moc lidí s volně pobíhajícími největšími nepřáteli běžců... I přes všechna příkoří miluju tu záplavu endorfinů :)

Večer a zlatý hřeb dne: Guillermo del Toro a jeho Faunův labyrint. Nebyla to má krevní skupina, ale ač nenadchl, tak ani neurazil. Nicméně na můj vkus to bylo nepřiměřeně naturalistický... Akorát jsem musel "podstoupit společenský trapas a vyrazit sám", neboť se mnou nikdo nemohl/nechtěl... Jeden kamarád je na chatě, ze slečen to jedna viděla, druhá na to do kina nechtěla, třetí a čtvrtá byla v Brně, pátá na Lounsku, šestá v Liberci, sedmá s díky odmítla, osmá měla aerobic, devátá měla vypnutej mobil... Co z toho plyne? Měl jsem napsat Míše! Sice by sem těch 100 km nejela, ale aspoň bych dostal kompliment :)

Cestou z kina jsem se pokochal pohledem na hvězdy a napadla mě myšlenka dne: Je fantastický, jak daleko dohlídnem :)))))

7 komentářů:

  1. máš to ale těžký život:p

    OdpovědětVymazat
  2. To já se měla líp. V sobotu jsem byla v práci, v neděli taky a ještě nemám hotovo, nalézám se tak pár hodin od psychického a fyzického zhroucení, což je blbý, ale jsem na tom líp, páč rozhodně nemám pocit prázdného a poloprázdného života. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ale holky, to já si nestěžuju, píšu to jen, abyste měli co komentovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímalo by mě, co je Tvá krevní skupina. Tvůj nejoblíbenější film, řekněme. Jinak v komplimentech jsem zběhlá, stačí po mně cokoliv chtít.

    \"Vzalas mi ty cd?\"
    \"Ehm... Cd?\"
    \"Tys zapomněla?\"
    \"To tričko Ti skvěle ladí s očima, už jsem ti dnes říkala, že jsi fešák?\" :)

    Jinak připomínám jayeeho řetězovku, aby se na ní nezapomnělo. Pracuju na fotce z první třídy nebo alespoň z té doby, co, holky, přidáte se?

    OdpovědětVymazat
  5. Neříkej, že jsme se o tomhle spolu nebavli, Míšo :) Nemám žádnej film, kterej bych si pouštěl pořád dokola. Vždycky říkám, že to není můj průmysl. Ale já od filmu očekávám nějakej ečmocionální prožitek, kterej lze s postavama sdílet. A malý dávky Remů neuznávám :)

    Počkej, nechceš mi tím příkladem naznačit, že mám od září Tvoje DVD? Celou tu dobu jsi nepopsatelně dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bavili, pořád čekám, jestli Tě něco neuchvátí a nevystoupíš z té odměřené pozice vůči filmovému průmyslu. Jako filmový maniak to ne a ne pochopit.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já vím, bavili jsme se o tom v tramvaji, kdyžs mi představovala teorii Remů, jenom Tě zkouším :) Ale tak říkám, většina filmů, na kterých jsem byl v poslední době v kině, byla vážně dobrá: 4 měsíce, 3 týdny a dva dny, Životy těch druhých, Persepolis... Ale jednou stačily :)

    A neříkej mi jayee, to jen vyplňuju do toho obdélníčku pro snadnější identifikaci, já svý křestní jméno netajim ;)

    OdpovědětVymazat