neděle 2. září 2007

Ze školních lavic, díl II.

Ve škole se občas stanete aktérem zajímavých situací. Pro ilustraci uvádím dva dialogy s jedním panem doktorem :)

První se udála při přednášce, kde se řešila problematika sourozeneckých konstelací. Nejprve jsem o nich poreferoval, když došlo k dialogu:

Dr.: A vy sám jste kolikarozený, jestli se mohu zeptat?

Jayee: (laškovně) Hádejte!

Dr.: To se dá takhle od pohledu těžko určit, ale tipuju, že buďto jedináček, nebo poslední s odstupem.

Jayee: (opět laškovně) Tak vidíte, že to víte.

Spolužačka 1: (potichu) Jak to poznal?

Spolužačka 2: Podle toho "hádejte!" :)

 

Situace 2 následovala při zkoušce, na níž nebyl zrovna přebytek potřebné literatury, a tak jsem se holt naučil z 11 (až tak jsme na tom špatně :)) otázek jenom 8 s tím, že ty 3 případně nějak okecám. Co čert nechtěl, byly mi v průběhu zkoušky přiděleny přesně ty 3 otázky, který jsem neuměl a bez přípravy se přeci jenom okecává špatně (a já to neumim ani s přípravou :)) Takže to ke konci zkoušky vypadalo takhle:

Dr.: Vy to umíte, ale neumíte to prodat. Já vám budu muset dát trojku. (zamýšlí se) Máte nějaké prospěchové stipendium či tak? Abych vám ho nezkazil...

Jayee: Jo, mám, když mi dáte trojku, přijdu o pětistovku (úsměv)

Dr.: To zní jako vydírání.

Jayee: Vždyť jste si sám naběh.

Dr.: Tak já vám dám dvojku, abyste na mě nenadával...

Jayee: Díky. 

Dr.: (při odchodu) Tak až dostanete to stipendium, tak si pak na mě vzpomeňte.

Jayee: (laškovně) To zní jako vydírání :)

Dr.: Nene, naopak, to byl dárek.

 

Jak vidno, v naší škole se prostě člověk nenudí :) 

 

4 komentáře:

  1. Já sice dostal jedničku za kvádro, ale nevydírám vyučující svojí sociální situací (mrk).

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky ne, jenom slušně a pravdivě odpovídám na otázky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle nemá chybu:) Nemáš ještě nějaké školní zážitky? :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je těžký, Miss, já moc do školy nechodil :)

    OdpovědětVymazat