neděle 30. září 2007

"Konečně seriózní test"...

... mi nedávno poslala jedna kamarádka :)

Měl jenom dvě otázky.

Za odpověď "ano" byl jeden bod, za odpověď "ne" 0 bodů. Otázky byly jen dvě:

"Jsi hezký?" a "Jsi chytrý?" :)

Ohodnocení následující:

2 body: Jsi hezký a chytrý.

1 bod: Jsi buď hezký nebo chytrý.

0 bodů: Jsi škaredý debil.

 

Po vyplnění jsem měl s kamarádkou následující rozhovor :)

Kamarádka: Tak co, jak ti to vyšlo?

Jayee:  Hádej :)

Kamarádka: No určitě že jsi hezký a chytrý.

Jayee: A co si myslíš ty?

Kamarádka: Že si myslíš, že jsi hezký a chytrý.

Jayee: Ale já se neptám, co si myslíš, že mi vyšlo, ale co si myslíš o mně :)

Kamarádka: Musí to být?

Jayee: Jo :P 

Kamarádka: Tak dobře. Jsi škaredý debil a chodím s tebou na oběd jen proto, abych si zvedla sebevědomí :D

Jayee: :D *THUMBS UP*

 

No ale k vyhodnocení, vyšlo mi to, že jsem buďto hezký nebo chytrý... No a dodnes si nad tím lámu hlavu, jestli teda hezký nebo chytrý...:/ Ale vyplnil jsem, že jsem chytrý... Takže asi budu hezký :D

1 komentář: