neděle 23. září 2007

Nedělní odpoledne

Zas jednou trocha sentimentu.

Dneska jsem si plně užíval druhej dech léta. Když se válíte na balkóně na lehátku, cejtíte teplo slunečních paprsků a koukáte na azurovou oblohu, je to prostě paráda :) Všechno má najednou tak nějak zřetelnější důvod a smysl života není třeba řešit, protože  je jasně vidět :) No prostě se mi nechtělo dělat nic jinýho a mohl bych takhle ležet celou věčnost :)

 ***

A protože se mi venku dnes prostě líbilo, tak jsme vyrazili s klukama na fotbal. Sice to nebyl zápas nic moc, ale já se dnes prostě chtěl dobře bavit, takže moje nezadržitelný záchvaty smíchu pokaždé, když hosté netrefili z malýho vápna bránu, nebo když z velkýho vápna trefili rohovej praporek, musely vzbuzovat pochybnosti o mym duševním zdraví a byly v přímym kontrastu s negativními komentáři okolních přísedících, kteří byli blízko infarktu...

Trochu mě štve, že se Češi vůbec neuměj bavit. Rozhodně nejsem příznivec Ameriky, ale líbí se mi, že Američani se jdou prostě na sport primárně pobavit a ne se vynadávat a výsledek je jaksi sekundární. Češi jenom na všem hledaj chyby a neuměj vyzdvihnout nic pozitivního (no já vim, že to dělám taky :)) A s tím negativním přístupem a zábavou to je jak na fotbale, tak v životě. Vždycky mě potěší, když někdo ocení nějakou "blbost", když se s váma někdo začne bavit a nevadí mu, že jste cizí, nebo když mi v kupéčku ve vlaku spolucestující nabízejí chipsy :)

Ale dost bylo nadávání :))) 

 

2 komentáře: