pátek 10. srpna 2007

Fotky z "dovolené"

Znáte tohle město? :)

1

2

4

5

 

8 komentářů:

  1. Koukám, že to bylo nějak moc lehký :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Gyor? ani nevim, ze takove vmesto existuje:) ale ja jsem nikdy na ten zemepis nebyla:)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že je to docela dost těžká fotohádanka, ale já už viděl ledacos, takže si na mě hned tak někdo nepřijde. :o) Byl jsem tam před čtrnácti dny. Místa z prvních třech fotek jsem tam sice neviděl (nicméně viděl jsem tam jiná zajímavá), ale ta budova z poslední fotky se zapomenout nedá. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Mike82: No já se samozřejmě hned díval na tvůj blog a viděl jsem tam tu dovolenou ;)
    Mimochodem cos tam vlastně viděl? Vždyť tam je jen centrum 200x200 metrů a kolem pustina... nebo mi něco uniklo? :)

    OdpovědětVymazat