pondělí 13. srpna 2007

O slastech a strastech školy

a podnikové kultuře :))))

PODNIKOVÁ KULTURA (údajně) ZAHRNUJE:

- vztah k okolnímu světu

- podnikové představy o povaze člověka

- podnikové představy mezilidských vztahů

- představy o pravdě

 

Ne, nezbláznil jsem se, tohle je opravdu část obsahu státnicové otázky. Ba co hůř, je to dokonce jedna ze čtyř věcí, který lze k tý otázce dle skript odpapouškovat. No já to přeskočím a budu se řídit slovy svého přednášejícího na ten předmět, že tohle musí na jedničku okecat každej... A jestli se mě na to někdo u státnic zeptá, tak se začnu smát... Což mi živě připomnělo jednu historku od zkoušky z jinýho předmětu:

Z = zkoušející, J = jayee

Z: Tak tohle umíte, tak vám dám ještě doplňující otázku: Co jsou to marketingové koncepce?

J: (vteřinka přemýšlení a pobavený úsměv)

Z: Co je na marketingových koncepcích tak zábavného?

J: Já jsem docela veselej člověk.

Z: To už jsem si všimla při přednáškách (byl jsem na dvou, čili první a poslední - pozn. autora:) Takže?

J: Mě jenom na tu otázku nenapadá výstižnější odpověď, než že to jsou koncepce marketingu :)

 

Ale tak co, nakonec to bylo jako obvykle za 1 :)

4 komentáře:

  1. ale co, taky mame ruzne veci ve skriptech, nad kterymi se clovek zasmeje (tim nemyslim pravopisne chyby, ty jsou k breku, zvlaste kdyz si clovek neni jist, jak je to spravne). mozna to autor psal nekde po 3. pivu v nejake hospode (taky podnik:))

    OdpovědětVymazat
  2. fajn, zkusim byt takhle vesela pri pristi zkousce a zkusim si tak hezky proste odpovedet, vysledek znam predem === prijdte si priste, slecno === btw diky za Gyor, Wien i Blavu, cestovani ruuuulllleeeezzzzzz

    OdpovědětVymazat
  3. To musíš mít na to happy face, Terko :)
    Nemáš za co, vždyť víš, že to byla až oplátka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera... Zasmála jsem se od srdce

    OdpovědětVymazat