sobota 25. srpna 2007

Tak mi přišly...

... posudky k diplomce.

Musím říct, že když jsem včera v 10 ráno zalepenýma očima četl posudek oponenta, tak jsem si říkal, že asi ještě spím. Zrovna moc to nekorespondovalo se slovy vedoucího práce: "Snad uhrajeme dvojku."

Místy mě to docelo potěšilo, jako např.:

"nevolí obligátní obecný popis problematiky, jak se objevuje ve většině prací na toto téma (...) v teoretické části nejprve věcně a přímočaře rozebírá (...) to vše v naprosto věcné rovině bez nepodstatného slovního balastu (...) jazyková, formální a stylistická úroveň velmi dobrá (...) jedná se o zdařilou DP s aktuálním přínosně zaměřeným tématem, ze které je patrná vzdělanost autora v řešené problematice a zároveň i stylistická obratnost."

Místy pobavilo:

"Praktický přínos hodnocené DP je vysoký (...) výzkumné šetření jednoznačně dokládá, že autor je dobře orientovaný v metodologii." (Ehm :-D)

No a korunu tomu nasadila maminka: "Ty seš asi chytrej... jenom my to na tobě nepoznáme." :-D

14 komentářů:

  1. Jehehehe:) komentáře matek jsou vždycky nejlepší;)
    jinak gratuluji k posudku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuju :) Ale tím to bohužel ještě nekončí... :)

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji
    taky i tomu, ze oponent byl dobre nalozen:) u me to bylo tak, ze mou praci si nemohl vynachvalit(zvlaste proto, ze po 2. strance tomu prestal rozumet:)), ale nakonec mi dal pouze za 2:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky gratuluji. KOmentare matek jsou nejlepsi, protoze se vyjadruji k necemu o cem nemaji ani tucha :o)) My si doma stebetame o nasich uzasnych, schopnych a mimoradne nadanych detech pouze tajne s jejich tatinkem alias mym manzelem. Nikdo jiny to nechce poslouchat :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Maminčin výrok je úúúžasnej. Mám se čemu smát ještě několik let. Ale vypadá to, že maminka jediná z uvedených si na nic nehraje, a tím pádem pouze její slovo něco váží. ......
    Napadá mě k tomu jen: Hele, Jirko, ty budeš asi opravdu chytrej, já to poznala hned, ale často taky tvému intelektu nestačím. Nicméně si myslím, že je dobré tě neztrácet z dohledu nebo aspoň neztratit stopu.... :-) Snažím se. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přidávám se ke gratulujícím. Maminky výrok mě pobavil. Přidávám jeden tatínkův.
    \"Je výhodné být inteligentní a nedat to na sobě znát:)\"

    OdpovědětVymazat
  7. Misstriss, to co rika tatinek je jiz zivotni zkusenost :o)

    OdpovědětVymazat
  8. lik, té naší pavědě někdy nerozumim ani já, natož oponent :)

    Vítej zpátky, Leni, jak ses měla? Ale jinak teda nevim, kdo tady komu nestačí :) Žes chtěla kompliment, přiznej se? :)))) Ostatně teď se tady v komentářích celkově sešel výkvět inteligence národa (to aby ostatní nežárlily) :)))

    Miss, já na to mám svoji strategii. Všem to pořád říkám, takže oni jsou proti tomu dokonale imunní a nevěřej mi to :-D To je jako když řeknu, že se stydim, to mi taky nikdo nevěří :)) To je zase moje životní zkušenost - ahoj Radko :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo a Míšo, Ty tatínkovy rady moc neposloucháš, viď ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja ti teda verim, Jayee.
    Me zase nikdo neveril, ze jsem nesmela a ze se bojim :o))

    OdpovědětVymazat
  11. Jirko, o komplimenty tohoto druhu zájem doopravdy nemám, žena má být především krásná, inteligence je často na překážku. To je taky zkušenost.

    Ono být inteligentní, dokonce víc než ostatní, je dost hrůza. Znamená, že celý život budeme trpět hloupostí ostatních.
    P.S. Pouze chudí duchem a děti bez zkušeností se mohou dokonale radovat a být dokonale šťastní v dané chvíli. Člověk s intelektem se neumí smát celým smíchem. Tedy za střízliva. - Často uvažuji, zda být inteligentní není trest. :-)
    Nesme jej tedy statečně. :-)

    P.S. Nevíte, jak se stát alkoholikem a žít neustále poloopile, když alkohol nesnáším? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Utéct do kláštera? :) Nejlépe buddhistického samozřejmě :)

    Tak já často vzpomenu na Perlsův citát, že: \"Inteligence je záležitostí celostní, kdežto intelekt je děvkou inteligence. Je to computer, který hraje hru \"hodí se - nehodí se\". Podle mě je inteligence mnohem víc věcí vnímání a intuice, v čemž třeba já mám obrovský rezervy (možná naštěstí :))...

    Jinak já se učím využívat příležitosti. Minulej tejden jsem udělal jednu bláznivou věc, protože jsem věděl, že když ji neudělám v tu chvíli, tak už ji nebudu moct udělat nikdy jindy... Sice se pak všichni smáli (nevím jestli mně, nebo situaci :)), ale ta věc splnila svůj účel a potom při odchodu jsem se dočkal velice veselých a zainteresovaných pozdravů :)

    OdpovědětVymazat
  13. Citát končí za \"nehodí se\", zbytek je můj :)

    OdpovědětVymazat
  14. Inteligence a krasa jsou v podstate to same. Oboje nam nadelila do vinku matka priroda. Muzeme oboje ruzne vylepsovat, mzit, muzeme byt pysni na to co nam bylo nadeleno, muzeme byt dokonce namysleni ze nam bylo nadeleno vic, nebo uplne deprimovani ze nam bylo nadeleno mene. Kontrolovat a proverovat zda je to dost nebo malo. Srovnavat se. Muzeme se smat tem mene obdarenym, jak jsou ubozi (osklivi ci hloupi), muzeme se citit nadrazene (jsme krasnejsi ci chytrejsi) anebo nam to muze byt uplne jedno :o) Patrim k tem, co jim je to spis jedno. Nejlepsi je prumer. Z kazdeho trochu :o))) Tak akorat.

    OdpovědětVymazat