pátek 17. srpna 2007

Na svatbě

Sice jsem nepředpokládal, že se dnes na nějaké objevím, nicméně život je plný překvapení.

Jdu si takhle na zastávku MHD a vidím tři hrající si kluky ve věku (to je ten údaj, který jsem nikdy neuměl odhadnout, hlavně u mladých holek:)) dejme tomu 10? let. Zprvu jsem jim nevěnoval žádnou pozornost, ale pak slyším: "Berete si manžela?" a "Berete si holku?" s následným rozesmátým: "Tak si dejte pusu," které vůbec nedbalo na předcházející "ne" :) Když jsem tak procházel, musel jsem se usmát.

A co z popsané situace plyne? Z mého pohledu dvě poměrně pozitivní věci:

1) Je vidět, že svatby ještě nejsou úplně mrtvou záležitostí.

2) S rasismem to u nás není taky tak hrozný, protože ženich byl Rom.

Ačkoliv teď si úplně neuvědomuju, kdo si to nechtěl svůj protějšek vzít a jestli to "ne" padlo jenom kvůli tomu novomanželskému polibku :) 

1 komentář:

  1. svatby jsou krasne:)a casto nejake ty bile saty v centru vidim, takze vubec nejsou mrtve:)

    OdpovědětVymazat