úterý 28. listopadu 2006

To nejlepší z Lenky

resp. jejích komentářů v poslední době. Tedy to nejlepší alespoň z mýho pohledu...

"Ale pokud říkáš tohle: 'Vzdyt realita dava dost podnetu k peknemu a hodnotnemu zivotu. neni duvod hledat ve tme, kdyz je kolem tolik svetla.' musím se usmát, to je jako kdyby někdo říkal, že bych neměla chtít vědět, co je za naší stodolou." (moje poznámka k tomu: Jistě, ale nejdřív by to chtělo dobře znát svoji ložnici :))

 

"To máš jako ve škole př. první a třeba osmá třída... kde to je těžší? Dřou se všichni, ale osmák může pomoci prvňákovi s úkolem."

 

"Skeptici bývají často větší fanatici a dogmatici, než ti, kdož jsou v něco věřící, poznala jsem. Snes jim tisíce důkazů, oni si budou mlít to své. 'Země je placka, páč kdyby to byla koule, neudrželi bychom se a spadli bychom.' To je ten styl."

 

"Už dlouho si myslím, že nejvíce prostituce se neděje ve veřejných domech nebo na E55, jak se to traduje. Nejvíce prostituce je v manželství. Kdy si lidé kupují za sex 'jistotu, klid v rodině'... berou to jako zvyk. Mrzí mě to. Rezignují na to nejhezčí, co v životě je. Často nechtějí vidět, že jejich vztahy jsou vyhaslé, protože o ně nepečovali nebo nebo nebo ... Znám naopak dvojice, které si milování užívají čím dál tím víc, i ve vztahu dlouhodobém, dokonce i ve vyšším věku. Protože jejich láska se prohlubuje a oni pečují jeden o druhého i o to společné, čili milování. Je moc hezké toto pozorovat. Dává to naději, že ty pravé ořechové věci existují a že má smysl za nimi jít." 

10 komentářů:

  1. Ehm, nápadně to připomíná Výbor s díla V.I.Lenina nebo tak něco. Nejsem na citování ještě dost mladá - no, tedy... řekněme třeba moc živá? Nechceš to nechat raději, až zesnu? :-)
    Původně jsem ti chtěla dát do nosu, ale pak jsem si řekla, že jsi to třeba myslel dobře. :-)
    A běda, jestli ne!!!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Za tu ložnici v prvním odstavci pěstí dostaneš, ať jsi to myslel, jak chtěl. :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, od Tebe pěstí? To by pro mě byla velká pocta ;-) Necituju Tebe, ale ty myšlenky ;-) ... a přece se netočí... :)

    OdpovědětVymazat
  4. To, že necituješ mě, ale jenom mé myšlenky, mě dost uklidnilo :-)
    Taky nebudu už přemýšlet, zda to nejlepší ze mne jsou právě ty myšlenky nebo zda je ještě na mě něco lepšího. Asi ne. :-)))

    Jo a tobě se netočí??? To mně jo. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lenko, ty jsou přece ze světa idejí a k nám jenom sestupují :))
    \"Jo a tobě se netočí??? To mně jo. :-)\" Někdy hlava :-D Ty seš blíž k rovníku, tak to tam asi s Tebou víc hází :)

    OdpovědětVymazat
  6. ad: \"Lenko, ty jsou přece ze světa idejí a k nám jenom sestupují :))\"
    - myšlenky k nám nesestupují, jsou zde přece pořád přítomny, naladíme-li se na ně, vnímáme je, zachytíme je, myslíme je, říkáme je. ...... o to se nepřu. Tedy já se o nic nepřu, jen mě zarazilo, že nejlepší ze mně je něco, co nejsem já. Ale co jsem vlastně já? No část Já. No a to Já je právě ten svět myšlenek a ideí a informační pole a Vědomí vůbec, takže ses zas tak moc nesek´. :-)))

    ad \"Ty seš blíž k rovníku, tak to tam asi s Tebou víc hází :)\"
    - No, asi hází, když myslíš... takže se točí! Chi chi! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem jenom oživoval kolegu Platóna :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já vím, Platón byl šikula, ale mezitím nám došlo víc (sestoupilo to na nás dolů! :-))), tak jsme si to mohli dopovědět.- Že starého pána pozdravuju. :-)))

    OdpovědětVymazat