pátek 10. listopadu 2006

Bez názvu

Neustále nevycházím z údivu, jak pořád chodíte na můj blog, i když tu nenacházíte žádný příspěvky.Musim říct, že je to pro mě opravdu hrozně potěšující, ale na druhou stranu je to i velkej závazek. Jsem spíš "reakční typ", co se vyjádří k tomu, co nadhodí někdo jinej... Asi nemám dostatek vlastních životních témat. Jde o to najít něco na hranici objektivity a subjektivity. Rozhodně tu nechci psát, co jsem dělal včera, předevčírem... prostě žádnej behave bezvýznamnýho tvora č. 5 986 158 132 748 ve světě (nehledě na to, že by to nebylo vůbec zajímavý:)) A pak tu taky nechci psát odborný texty, protože ty by nebyly o nic zajímavější. Ale najít tu hranici mezi tím se mi momentálně moc nedaří... Tak se nezlobte.

5 komentářů:

  1. Neboj, když tu nic nebude, my sem přestaneme chodit :). Navíc tu špinavou práci každodenních kontrol obstarává RSS čtečka. Ten překlep ve slově psát je cílený, nebo nechtěný? Rozhodně se povedl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wu: Nikdy bych netušil, že se tak nasměju nad vlastním blogem :-D Ale radši jsem to opravil, protože nechci být obviněn z ohrožování výchovy mládeže :) Ale myslim, že to jasně dokumentuje moje psychický rozpoložení :) A je vidět, že jsi sociálně inteligentní, když\'s poznal, že tohle jsem nechtěl napsat :) Já vim, že mě máš v RSS, ale ostatní ne, tak se proto divim, že sem chodí, někteří i víckrát denně, protože je spousta lepších blogů...

    OdpovědětVymazat
  3. Mimochodem mě teď k tomu překlepu napadlo, že v ruštině jsou si ta dvě slova ještě bližší :)

    OdpovědětVymazat
  4. K tomu moc sociální inteligence netřeba :).

    OdpovědětVymazat