neděle 22. října 2006

Častá otázka

Omlouvám se, že teď nemám čas psát. Vlastně nemám kvůli škole teď čas přemýšlet o jiných věcech než o škole, takže tak trochu nemám o čem psát... A to je přesně ta chvíle pro položení otázky.Je to otázka, kterou hodně často lidem pokládám. Mám ji moc rád, protože si myslím, že je docela důležité občas si ji položit. Ale lidi mi na ni často neodpovědí. Je to otázka na vás několik málo, kteří sem chodíte, a to i přesto, že se tu dlouho neobjevil žádný nový příspěvek. Předpokládám, že sem nechodíte jen tak proto, že jste sem jednou přišli a od té doby sem ze zvyku chodíte pořád. Takže moje otázka zní: Co vlastně čekáte od toho, když přijdete na můj blog? Co si slibujete od jeho čtení? Je to pro mě dost důležitá zpětná vazba. A rád bych to slyšel i od těch, kteří se tu moc nebo vůbec nevyjadřují.

Víte to vůbec? ;-)

4 komentáře:

  1. Na základě těch několika článků, které se tu objevily, jsem usoudil, že by i ty další mohly stát za přečtení. Takže očekávám jejich pokračování, nějaká další \"Prázdná slova\".

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Wu, prostě se mi ty předchozí články líbily (ale nechci předstírat, že jsem pokaždé rozuměla všemu)...abych pravdu řekla zaujal mě už hned ten první...ale to jsem ti tam taky napsala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je málo článků, které mají hlavu a patu. Ty tvoje jo. To za prvé.

    Za druhé jsem zvědavá, co tě zajímá, na co jsi právě zaměřil pozornost.

    Za třetí komentování k nějakým smysluplným článkům beru jako zajímavou diskusi, kde si ráda vyměňuji zkušenosti a názory s jinými lidmi, abych úplně nezakrněla v okruhu svých hledisek a názorů.

    Taky se učím formulovat co chci říct a pokud možno tak, aby to pochopili. Je to zdravé.

    Neočekávám nic, ale vítám, bude-li něco.

    OdpovědětVymazat