úterý 2. prosince 2008

Fotky z cest

Přidal jsem na web fotky z dalších cest, tak kdo chce, může se podívat na http://picasaweb.google.cz/10jp01.

8 komentářů:

  1. ty jsi nějakej cestovatel, poslyš

    OdpovědětVymazat
  2. Já cestuju ve stylu \"přijel, viděl, odjel\" :) Nedávno jsem spočítal, že mě ty výlety letos přišly asi na 27 tisíc, což je o dost víc, než jsem původně plánoval, ale nijak mi to nevadí. Ale brát to takhle v rychlosti je dost únavný. Příští léto to vidim minimálně na tejden někde ve Švýcarsku nebo ve Skandinávii...

    OdpovědětVymazat
  3. Za prvné se zlobím, žes neřek´, že jedeš do mého milovaného Irska. Mohl jsi tam pozdravovat. Za druhé jestli chceš něco vidět a prožít - jako nasát něco z té země, tak týden je minimum minimální. To nejdražší je zpravidla cesta.

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, příště tě budu informovat o každém svém pohybu :) Ale ono na Irsko stejně nejspíš ještě dojde, páč kamarád to tam zatím snad nebalí a taky ten Belfast mi nedá spát... :)
    Jo a naopak si myslím, že jsme tam ty 4 dny nasávali docela dost :))))

    OdpovědětVymazat
  5. No, to doufám, že mě budeš informovat teda! :-)) Když jste byli v Dublinu, doufám, že sis koupil ty dobrý ručně dělaný bonbony na rohu pěší zóny a že ses kouknul do výstřihu bronzové sochy slavné lepé květinářky. :-)
    Taky jsem neviděla žádnou fotku Oscara Wilda a nádherných dublinských dveří .... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No my de facto v centru nebyli... Jen na okraji...

    OdpovědětVymazat
  7. No, to mi tak trochu došlo. Chtěla jsem tě malinko pozlobit ..... Víš, to je jako kdybys jel dva dny do Prahy a skončil na nádraží v Libni.
    To nic. Příště! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. :-) Pěkné fotky... ale stále čekám na zápis z cest ;-)

    OdpovědětVymazat