neděle 28. prosince 2008

Kdo se mnou půjde do kina?

Zn.: Na výběr je :)

Inspiroval mě matejcik svým listopadovým článkem, kde byl zván do Segovie nebo do Dubaje, tak jsem zvědavej, kdo pozve kam mě :D

Přijímám všechny nabídky. V případě více nabídek na jeden film se budu rozhodovat podle toho, jakou procentuální část mého lístku budete ochotni zaplatit :D

Nabízím tyto filmy:

Hradec - Centrál:

Mezi Zdmi/Entre les murs, režie: Laurent Cantet, 7.1. v 17:30 nebo 9.1. v 19:00

Requiem za sen/Requiem for a Dream, režie: Darren Aronofsky, 18.1. v 20:00 nebo 20.1. v 18:00

Valčík s Bašírem/Waltz with Bashir, režie: Ari Folman, 28.1. v 18:00, 30.1. v 18:15 nebo 31.1. od 20:00

 

eventuálně pražská kina, na výběr je:

Aero:

Revizoři/Kontroll, režie: Nimród Antal, 3.1. od 19:30

Dvojí život Veroniky/La double vie de Véronique, režie: Krzystof Kieślowski, 3.1. od 21:30

či měkterý z mnoha termínů Ukrutně šťastni/Frygtelig lykkelig, režie: Henrik Ruben Genz

 

Případný zájem hlaste v komentářích pod článkem :)

 

7 komentářů:

  1. ...tak mi J. říkal, že se mám přihlásit na všechny filmy v HK... tak nevím, nevím, jestli do toho jít... :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Requiem za sen - hmmmm, tento film vyžaduje silné povahy, každopádně je to mazec a doporučuju! =o)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem Requiem za sen četla a stačilo mi to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já už ho viděl a nedokážu si představit knížku. Tady rozhodně nemůže platit, že knížka je lepší než film, protože tu kvalitu udělala skvělá režie a hudba.

    OdpovědětVymazat
  5. Requiem pro sen byl velice smutný film..a já bych tě asi nepozvala - jsem konstatně bez peněz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jitta: To nevadí, všechny domácí jsem stihl a zaplatil jsem si je sám :)

    OdpovědětVymazat