pondělí 10. listopadu 2008

Italská mise

Střípky z našich cest po Bergamu a Milánu.

Absolvoval jsem svůj první velký let (Praha - Ruzyně --> Bergamo Orio al Serio se SkyEurope). Akorát jsem potom 2 hodiny neslyšel a teď se nemůžu ani vysmrkat... Jsem nějakej moc senzitivní :(

***

Na letiště pro nás dorazil Alex, náš pan domácí a cesta s ním byla o hodně nebezpečnější než let, a to přestože je letiště jen asi 7 kilometrů od Bergama. Alex jel podle zásady, že do jednoho pruhu se na šířku musí vejít aspoň dvě auta, což přesně odpovídalo mojí představě o italských řidičích :) K nehodě ale za ty dvě cesty bylo blízko jen párkrát :D

***

Největší překvapení jsme zažili při kupování lístků na vlak z Bergama do Milána. Šli jsme každej k jiný pokladně a když jsme se sešli, měl L. v ruce 2 velký bílý vlakový lístky a já 2 malý modrý :D Po konzultaci ohledně ceny jsme došli k závěru, že jsou obě varianty správný, což se později nevyvrátilo... jen můj lístek byl prostě na dráhy v Lombardii do vzdálenosti 60 km a 3 hodin od označení. A oba jsme platili 8,40.

***

V Miláně jsme chtěli zajít na zápas Iner - Udinese, ale nějak jsme to bohužel nestihli, protože nás zdržel Dóm a La Scala... Přesto jsme nakonec na legendární San Siro dorazili, poslechli si tifosi, resp. pár jejich chorálů z venku, udělali fotku stadionu do už slušný sbírky a odjeli...

***

Večer jsme zašli v Bergamu na pizzu a víno a Italové se na nás dvakrát divně dívali: poprvé, když jsme nechtěli k vínu vodu a podruhé, když jsme si objednávali třetí džbánek :)

***

Tradiční dodatek z ICQ rozhovorů:

jayee: letěly s náma letušky eva, jana a monika :-D

kamarád: :-D

jayee: akorát nevim, která byla jana a která monika :(

kamarád: v tom případě chudák eva :-D

***

P.S. Nikdy bych tomu nevěřil, ale poměrně dost Italek je fakt hezkejch :)

P.P.S. Tohle jsem do toho P.S. vážně napsal?

5 komentářů:

  1. No, já ti sem komentář psát nebudu, jestli čekáš na tohle...

    ...Sakra! :))

    OdpovědětVymazat
  2. no, mohl jsi více vyzvídat ohledně mých cest po Itálii a byl bys věděl, jak to s těmi lístky je :)
    každopádně doufám, že jste nezapomněli označit; s tím jsem já mívala zezačátku problémy :)

    OdpovědětVymazat
  3. když ty máš P.S., tak já taky.
    nikdy jsem v Miláně nebyla, ale ani mi to nevadí, protože jsem se nedávno dozvěděla, že \"jediná hezká věc v Miláně je vlak zpátky do Říma.\" :)

    OdpovědětVymazat
  4. jé, jak já bych jela do Itálie!!

    OdpovědětVymazat