pondělí 12. listopadu 2007

Vypisuji výběrové řízení

Nechcete se zúčastnit? :)

Kamarádka mi doporučila na středu od 20 hodin v Centrálu film, o němž mi tvrdila, že je snad dostatečně alternativní i pro mě :) Z recenzí a komentářů jsem jí dal za pravdu a šel bych ho omrknout, ale zase mám ten problém, že na něj se mnou nikdo nechce :( Teda doufám, že nechtěj spíš na něj, než se mnou :D Je to film rumunskýho režiséra Cristiana Mungiu 4 měsíce, 3 týdny a 2 dny, tak kdybyste někdo měli zájem... Ale ono ke mně asi nechodí moc lidí z Hradce a okolí, ehm...

Takže snad... ehm... adilah, co na to říkáš? :) 

 

11 komentářů:

  1. tož já bych šla, ale nejsem ani z Hradce, ani z okolí ;) takže adilah, musíš ty :))

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych byla z Hradce, případně bhyla tento týden ve škole, tak bych do toho možná šla:-) Takhle je to smůla. Ale jinak jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má rád náročnější filmy:-)

    OdpovědětVymazat
  3. jesterka: Však oni to určitě budou dávat i jinde :)

    Veber: No, já nejsem rozhodně nějakej hltač filmů, jeden za měsíc mi bohatě stačí a to si ho musím ještě hodně pečlivě vybrat... Škoda, tak třeba někdy příště :)

    OdpovědětVymazat
  4. no hele, docela bych šla... ale obávám se, že studium nechutné vědy, zvané chemie, mi to znemožní
    ještě si to rozmyslím, ale prosimtě, ty taky musíš hnedka otravovat ostatní místo toho, abys se vzchopil a odvážil se podstoupit společenský trapas a vyrazit sám!

    OdpovědětVymazat
  5. ale ovšem, jestli jsem jediná s dobrým vkusem koho znáš, tak mě to těší.)

    OdpovědětVymazat
  6. adi, já to mám v horoskopu, tož to tak musim dělat :D A prej votravovat, říká se dopřát kulturní zážitek :P
    Mě se nemusíš bát, máš přece ten odjištěnej pepřák :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, znám samé nevkusné a nechutně normální lidi ;)

    OdpovědětVymazat
  8. tak dobrá, když jsem pro tebe jediná záchrana, nemohu být tak bezcitná:)
    kdy a kde mám čekat?

    OdpovědětVymazat
  9. Podrobnou recenzi nechám na adilah :P

    OdpovědětVymazat