pondělí 19. listopadu 2007

Co všechno u mě lidi najdou

a nebo nenajdou :P

Tak jsem si v Google Analytics prohlížel, co všechno v poslední době lidi zadali do vyhledávače, aby je to vykoplo u mě na blogu. Názvy knižních a filmových dílek, který tady propaguju, jsou docela častý a není na nich nic zajímavýho, ale vyskytlo se taky spousta dalších hesel, z nichž uvádím ta zajímavější :)

Nejvyhledávanější jsou jednobuněčné rostliny - ano, po právu, hlavně o nich to tu celý je :) Zástěrky na auto, to je druhé významné téma mého blogu :) Co se týče hesla eudaimonia a štěstí, vypadám snad jako někdo, kdo by vám mohl vysvětlit Aristotela? To erotické časopisy, to je jiná káva :) Jestli se u mě někdo dověděl, jaký má smysl život člověka, tak upřímně gratuluju :) Kdybych věděl, jak se soustředit ve škole, tak bych možná na vejšce i chodil na přednášky, zato na otázku kdo může dálkově studovat si musim v tuhle chvíli odpovědět, že já už asi fakt ne. Magie a zaklínadla nebo marketingové koncepce, to je moje, však víte ;) Co je to masova kytka? :-O Osmnact dospelost? Jo, je to tak u nás :) Proč děti pijou alkohol se u mě každý doví, ale propisky s nápisy nebo obal kofola, to už jsou tvrdší oříšky... Prospěchové stipendium UHK 2007 - to jsem nemohl mít, měl jsem jen 2003, 2004 a 2006 :) Proč jsem se rozhodla studovat vysokou školu, to vážně nevím, ale příčiny sadismu by vám objasnila názorně babička Radky skrze rady jak zabit kralika :) Než bych vám poskytl spravedlivy trest vysvetleni, to už teda spíš u mě najdete, jak vnímám rozdíl mezi láskou a přátelstvím...

P.S. Sexuální zneužívání studentek? Bez komentáře :P

 

 

7 komentářů:

  1. jayee, jayee, nikdy bych to na tebe nepomyslela...
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. moje babicka je tam taky :o) A uz nefunguje. Ceeece ani si to ted nemuzu precist.

    OdpovědětVymazat
  3. skoncila jsem. Uz jsem to po sobe nemohla cist.

    OdpovědětVymazat
  4. A to bylo promyšlený nebo náhlý rozhodutí?

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo to promysleny. Dokonce i vim proc :o))) MIsto sezeni u pocitace jsem sla behat po lese a pak jeste dalsi hodinu cvicila. A pak mu kreslila obrazky do pamatnicku a vykladala si s klukem o Starovekem rimu.
    Vlastne pretekl hrnec me trpelivosti. A ja pochopila ze jedu mimo. Ze se zbytecne brzdim :o) Blog je hodne o preslapovani na miste. O vraceni se zpet. O ohlizeni se zpet. O cekani. O pasivite. Uz me to nebavilo. Mozna opet nekdy az si budu chtit vychutnat virtualni svet s virtualnimi vztahy :o)))

    OdpovědětVymazat
  6. Mě ten svět momentálně docela baví a krade mi čas jen z nepodstatných věcí :)

    OdpovědětVymazat