neděle 11. listopadu 2007

Meditace vhledu: Cesta moudrosti a svobody

Written by Joseph Goldstein.Zase jeden knižní tip, kterej jsem nedávno dočetl. Meditace vhledu je typ knížky, kterej já hltám od začátku do konce, i když intuitivně vím, co bude následovat - vždyť je to přece tak jasný :) A autor dokáže vše pěkně podat, aspoň teda je to můj pocit, že míň je většinou víc, žádnej zbytečnej slovní balast není potřeba. Už samotný čtení takových knížek uvádí moji mysl do stavu vyrovnanosti, tepovka klesne pod 50 tepů za minutu a věci se jevěj o hodně zřetelnějc. No a co teprve kombinovat to čtení s praxí... :)

2 komentáře:

  1. Zatroleně, zase chybí ukázka! Když mi vyprávíš, jak je to dobré, dej ochutnat, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych dal, Leni, ale byla z knihovny a musel jsem ji vrátit :)

    OdpovědětVymazat