středa 7. listopadu 2007

jayee a sonia

To jsou věci.

Chtěl jsem vám jenom oznámit, že kdybyste narazili na tohle video, tak to opravdu nejsem já a tu dámu jsem v životě neviděl :)

To video se na YouTube jmenuje jayee benchin sonia :) 

5 komentářů:

  1. jakože bych náhodou na youtube vyhledávala tebe jo?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale nepovídej, Jayee. :-))) Ty jo, ty máš sílu!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, Adélko, přesně proto jsem to sem dal :) Jsem paranoidní, myslím si, že mě všichni všude vyhledávaj a nerad bych, aby tě na YouTube mystifikovali :)

    Nelichoť, Povídání :P

    OdpovědětVymazat
  4. tak teď už vím, že když potkám na ulici kluka se svalnatýma pažema, můžu si v klidu říct: \"to není jayee...\"

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, Adi, je vidět, že chápeš ;)

    OdpovědětVymazat