pondělí 25. června 2007

O opicích a rybách

Zjevně mluvím příliš konkrétně, abych byl pochopen, takže musím ocitovat svoje oblíbený přísloví."Dovol mi pomoct ti, než se utopíš, řekla opice rybě a položila ji do bezpečí na strom."

5 komentářů:

  1. opice zachránila malou opičku, která trpěla utkvělou představou, že je ryba. ... Víš, nikdy nevíme všechno - a to ani o sobě. Několikrát mě přátelé nejdřív naštvali, abych posléze pochopila, že měli pravdu.
    Třeba to zrovna mohl být tento případ. Anebo ne. Pak s tebou zvolám: Lumpové! Podvodníci! Manipulátoři! Kamarádi jedni falešní! (přidej se, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Héj, nedívej se na věc z druhý strany :-P Kdybych já vůl vynechal ten popis situace, kterej tam byl jen pro dokreslení... Nikdy nevíme všechno, ale když vědět nechceme, nemá nám to nikdo nutit a už vůbec ne tímto způsobem... Na tom prostě trvám a nikdy z toho neustoupim. Freedom :)

    A pravdu neměli, zrovna jsem seděl na balkóně ve svym oblíbenym nafukovacím křesle a kochal se tou (opravdovou) oblohou. Není to lepší než divadlo? A když mě nějaká hra zajímá, tak si ji přečtu (rozvíjí to fantazii:)) a dokážu si sám vybrat, která to je...

    OdpovědětVymazat
  3. to nejni tak, že si občas nějakou tu scénku radši nezahraješ. Kdepak chodit do dívadla, abys platil za to, co můžeš předvést sám...... dobrý! Fakt dobrý. ... Jenom nevím, co bysme dělali s těmi nezaměstnanými herci, kdyby tohle dělal každej. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Divadlo si zahraju rád, ale asi ne to, co myslíš :)

    OdpovědětVymazat