sobota 27. října 2007

Mám bejt zamilovanej...

... nebo ne? :)

Tak jsem dnes (teda touhle hodinou už včera) čekal s kámošem na vlak a tu hodinu jsme vyplnili tím, že jsme se zastavili v pizzerce. Tam se slečna zeptala, jestli budeme jíst, no a já jak pomyslím na pizzu, tak se nechám vždycky zviklat, tentokrát alespoň k tomu, že jsem odpověděl, že ještě nevím a rozhodnu se po přečtení menu. No a když jsem si ho pročítal, tak jsem to uviděl černý na bílym - pizzu zamilovaných za 99 korun a v tom mě ta věc napadla. Říkal jsem si, že jako bohatýho nezaměstnanýho mi ta stovka za ten trapnej fórek stojí :) Takže když se slečna přišla zeptat, jestli si teda něco dám, tak jsem (bohužel zřejmě nedostatečně pateticky) pronesl: "Když se tak na vás dívám, tak bych chtěl tu pizzu zamilovaných."

Jenže oproti mýmu očekávání a) to slečna nepochopila, b) to slečně připadalo trapné a přešla to. Abych si to otestoval, tak jsem se ještě při placení optal, jestli se po tý pizze zamiluju a ona, že to mi nemůže zaručit a já, že to je dobře, páč bych ji jinak přišel reklamovat...

No nevim, jestli to teda bylo za a) nebo za b)... A ta pizza mi moc nechutnala. Nicméně jsem se aspoň opět přesvědčil, že prachy jsou krásná věc, ale lásku si za ně nekoupíš :) Aspoň teda ne za 99 korun :P

10 komentářů:

  1. Původně jsem napsal místo \"stovka\" \"stoka\" - kouzlo nechtěného :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý nápad a imho skvělá improvizace (: A hlavně: asi ybch neměl takovou odvahu...

    OdpovědětVymazat
  3. Je to vtipný, jen škoda že to slečna přešla / nepochopila..

    OdpovědětVymazat
  4. njn, pofidérní pizzerky u nádraží... pofidérní nabídka s nezaručenými výsledky:)

    OdpovědětVymazat
  5. DarthZelda: Odvahu? Na co proboha? Tam nebylo nic životu nebezpečnýho :)

    Radulka: Njn, musim bejt příště sugestivnější... zapracuju na tom :)

    adilah: A víš snad o nějakym nepofidérním podniku do půl kilometru od nádraží? :)

    OdpovědětVymazat
  6. No, že to nepochopila, to je jen slečny blbost, že jo ;-) Každopádně tobě bod za odvahu..

    OdpovědětVymazat
  7. Irmiš, nevím, co na tom všichni vidíte, ale odvaha je v životě potřeba k úplně jiným věcem...

    OdpovědětVymazat
  8. Jasně že jo, to nepopírám. Jen když jí máš i v tomhle, užiješ si v tom životě víc švandy, než ti, co jí nemají ;-) A že jí všichni nemají...

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, miluju trapasy, jestli myslíš tohle :D

    OdpovědětVymazat
  10. Trapasy jsou kořením života :DDDDD

    OdpovědětVymazat