neděle 10. ledna 2010

Co přinesl rok 2009

Terka mi koncem prosince říkala, že by si ráda přečetla nějaký můj roční bilancující souhrn. No a já, jak je mým dobrým zvykem, jsem to nejdřív odmítl, abych ho nakonec napsal :-) Tady je vše podstatný v bodech:- odpoutal jsem se od rodné hroudy
- dělám práci, která mě děsně baví
- dělám ji s celkem fajn lidma
- mám za ni poměrně solidně zaplaceno
- hodně jsem změnil jídelníček (pokud zrovna stíhám jíst)
- zlepšil jsem své kuchařské umění (ono každé kladné n je větší než nula)
- objevil jsem kouzlo kari (všechno na kari chutná jako kari :-))
- zjistil jsem, že existuje spousta netušených potravin
- zlepšil jsem se v kulečníku a stolním fotbálku :-D
- prvně jsem hrál squash
- materiálně: koupil jsem si novej notebook, kolo, mp3
- dovolená ve Švýcarsku je na samostatnej článek
- učím se nepodléhat při nakupování změnám krevního tlaku
- prvně jsem stál na startu půlmaratonu
- podlehl jsem kouzlu spinningu
- ani rok 2009 se neobešel bez setkání s šílenou Blíženkou :-P

4 komentáře:

  1. vzhledem k datu, nebilancuješ spíš než kalendářní rok ten svůj od šestadvaceti se sedmadvaceti?;) kari nejvíc;) a Švýcarsko... tak mám pocit, že z tama čekám ještě pohled, ne?;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dee: Tak on ten rok byl celkově dost povedenej :-)

    Terka: Ono je to plus/minus stejný období :-) A ach ti švýcarští holubi, půl roku jim to trvá! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. řekla bych, že Ti to leží někde v šuplíku:p

    OdpovědětVymazat