čtvrtek 19. března 2009

Koušete si nehty?

Na veřejnosti jsou nejchutnější ;)

Tak jsem jel zas jednou z Prahy... což je trasa, kterou už mám v poslední době fakt naježděnou... a v kupéčku, kde nás bylo 8(!), což by se v železničně civilizovanym státě nemohlo stát... ale k věci!

Nechápu, jak si někdo může v kupéčku plnym lidí kousat nehty!

A co nechápu už vůbec, jak to může vydržet celou cestu?!

Takže jestli si koušete někdo nehty, dělejte to v soukromí a neflusejte mi to pod nohy. Nebo mi to flusejte pod nohy, ale dřív, než na tom místě budu. Musel jsem zavřít oči a pustit si naplno empétrojku, abych nezvracel! Děkuji, budu vám vděčný!

10 komentářů:

  1. Nebyla to slečna? Hodně vysoká? Tvářící se otráveně? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářící se otráveně možná, ale to je tak všechno z toho, co píšeš :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle normální člověk nedělá, řekla bych. Pokud byl(a) slušně oblečená(ý), pak pravděpodobně šlo o nějakou známku špatného psychického stavu (je to něco jako tik nebo obscese). Třeba byla - pokud to byla dívka - nervózní z tolika lidí tak blízko ní...... třeba měla větší potíže s tím nezvracet než ty. Napadlo tě to?

    OdpovědětVymazat
  4. Kousání nehtů na veřejnosti a odflusávání je sice nechutný, ale mě teda víc znechucují nemytí lidé, zvlášť chlapi - dělnící, co smrdí na sto honů, mají upocená trika bez rukávů, drbají se ve vykukujícím drnu, nahýbají si z lahváče, následné odříhnutí je slyšet na míle daleko a ještě nedokáží říct slovo slušně. A to je teprve HNUS!

    OdpovědětVymazat
  5. přesně to, co napsala Sabina, je nechutnější;)

    OdpovědětVymazat
  6. najezdena trasa do prahy, jayee?:)) a co tady u nas?

    OdpovědětVymazat
  7. Lenko, nebyla to dívka a druhou půlku už jsme tam byli jen dva, ale chápu, že vzbuzuji velkou nervozitu ;) A jinak nenapadlo, ale co já s tim?

    Sabino, tak já se tedy kvůli tobě začnu mýt, hned zítra skočím do vany ;)

    lik, procházet se po městě, ve kterém jsi, a hltat pozůstatky tvojí energie je pro mě velkým potěšením ;)

    P.S. Dnes mám velmi rozvernou náladu :P

    OdpovědětVymazat
  8. jsi hotovy basnik:))) na to, ze ja se po meste vetsinou neprochazim...(nemam na to nervy)

    OdpovědětVymazat
  9. pane bože, mně se obrací žaludek, jen si to představím

    OdpovědětVymazat
  10. Jeden můj kamarád okusuje nehty sobě a když mu jeho přítelkyně láskyplně půjčí ruku, okusuje je i jí. To je obsese ;)

    OdpovědětVymazat