sobota 6. září 2008

Trocha naturalismu

Tak už máme za sebou 1. kolo ligy malé kopané a dopadlo to takhle:

(upozorňujeme čtenáře, že následující záběry jsou drastické) 


krev
 
P.S. Vidět to Majrane satrapi v nejlepších letech, musela by řvát: "Martyr, martyr!" :) 

5 komentářů:

  1. Tak žes mi sliboval, že mi to koleno ukážeš, když s tebou pjdu do kina, to bych ještě nějak skousla. Ale tohle... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nakonec jsem měl v kině kvalitní společnost :P A kebab byl taky dobrej :) A pivko taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. hm, a to je vsechno?:) mala odreninka, ktera si ani nezaslouzi obvaz, ale zase si zaslouzi cely clanek:)?
    muzi jsou fakt nezne tvorove...

    OdpovědětVymazat
  4. Se nechlub :P Ohňostroj byl taky krásnej.

    OdpovědětVymazat
  5. lik: No jistě, teď kolem mě všichni budou muset skákat a posluhovat mi, protože jsem těžce raněnej, Nechápeš, o co nám jde? :D

    OdpovědětVymazat