úterý 11. března 2008

Zločin a trest

v čínském podání.

Tak jsme potřetí za poslední tři pracovní dny navštívili kino...

... všechno začalo potřetí za tři pracovní dny šotem z masopustního průvodu maškar, v jejichž čele stál sám primátor...

... pak to pokračovalo potřetí za tři pracovní dny upoutávkou na hokejový play off 1. ligy, ze kterýho už hokejky vypadly...

... a pak přišel film o čínské vesnické policii, který jako by z oka vypadl dramatům Edwarda Albeeho...

... v jeho průběhu to půlka lidí vzdala a odešla...

... a přišla o závěrečnou psí zabíjačku.

5 komentářů:

  1. zatímco ty sis jí pořádně užil.

    ale filmy by se měly dokoukat až do konce, ať jsou jakékoli, takže jsi udělal správně.

    OdpovědětVymazat
  2. protože pak člověk neví, jak to bude dál :) a přijde o psí zabijačku :)
    vždycky, když jsem v kině, a lidé začnou hromadně odcházet (zatím se mi to stalo dvakrát), tak je mi to líto...těžko vysvětlit proč

    OdpovědětVymazat
  3. V tomto musím souhlasit s matejcikem, snažím se dělat to, co mě baví a ne to, co by se mělo... A tohle mě bavilo, mám rád absurditu.

    OdpovědětVymazat
  4. ale určitě tě krom filmu bavilo i to vědomí, že ty tam tu absurditu vidíš a chápeš, zatímco ostatní zdrhají :)

    ale teď si sypu popel na hlavu a přiznávám, že jsem jednou z filmu taky utekla - tady v Římě v jednom baru, kam jsem nepřišla s úmyslem shlédnout film - španělský nezávislý s hlubokým sociálním podtextem - a opravdu mě neoslovil, takže jakmily se vyskytly nějaké technické problémy v promítání, vzala jsem roha, zatímco Italové tam zůstali a o tom filmu diskutovali ;)

    OdpovědětVymazat