neděle 9. března 2008

Kolik umíš řečí...

... tolikrát jsi člověkem ;)

V pátek se mi stala další z neočekávaných věcí. Při nočním stání fronty na hambáče (příště mě upozorni, že chci hranolky a ne tu hnusnou parodii na maso) jsem použil tu jedinou větu, kterou umim ve znakový řeči...

A slečna zřejmě měla smysl pro humor, protože zakroutila hlavou a odpověděla, že je slušná holka :D

Pak použil svoji jedinou větu kamarád a slečna opět zakroutila hlavou a řekla, že jedině čaj nebo limču :)

Pak si ještě nechala svýma vlastníma rukama popřát dobrou chuť, sama si poděkovala, zeptala se, odkud umíme znakovku...

... a pak utekla :D

6 komentářů:

  1. ta slečna hambáče prodávala nebo jen stála ve frontě? jestli to první, tak od ní bylo neodpovědné, že nechala stánek bez dozoru :)

    moje jediná věta je \"miluju tě\" - takže určitě slušnější a romantičtější varianta toho, co umíš ty ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby je prodávala, bylo by to zajímavý, ono totiž ve 3 ráno průměrná hladina alkoholu v krvi u lidí, co si kupujou hambáče, je zřejmě docela vysoká na to, aby se jim dalo spolehlivě odezírat ze rtů :D

    No, trochu kecám, ještě se umim představit, ale s takovejma zbytečnostma nezdržuju :D

    No ale uznej, ve 3 ráno na ulici říkat úplně cizí holce, že ji miluješ, to není romantika, ale na první pohled pokrytectví :D

    OdpovědětVymazat
  3. jaký \"na první pohled pokrytectví\"? :) snad láska na první pohled, ne? :)

    btw, já jsem se tuhle větu naučila jednou večer v autobuse, kde jela nějaká opilá paní a vykřikovala tam, jak byla v Austrálii a pracovala tam s hluchoněmými a naučila se znakovou řeč.
    já jsem si jen pak později ověřila, že v téhle větě se česká a anglická znakovka neliší ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Láska na první pohled? Aha, na to já jakožto naivní idealista nevěřim :D

    Já mám kamarády speciální pedagogy, takže jsem leccos pochytil ;) Krom toho nedaleko mýho bydliště je škola pro sluchově postižený a pár jich bydlí ve vedlejšim baráku :)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem měla příležitost chodit v prváku na znakovou řeč jakožto na volitelný předmět, ale se svými tři obory jsem i nevolitelných předmětů měla ažaž, tak jsem s díky odmítla.

    kamarády speciální pedagogy pozdravuj a ať jim jde práce hezky od ruky.

    OdpovědětVymazat
  6. No oni ten obor jenom studovali ;)

    OdpovědětVymazat