úterý 18. března 2008

Obálka s modrým pruhem...

Už zas? *zív*

Včera mi došlo už asi třetí nebo čtvrtý psaníčko s modrym pruhem za poslední půlrok. Teď už nenarušuju jen náš sociální systém, ale přenáším svoje manýry i do školství... Tentokrát mě vyhodili ze školy ;) Další ze splněných snů po čtyřce z matiky ze čtvrťáku na gymplu (propadnout fakt skoro nešlo)... Ještě mám další nesplněný sny: být vyhozen ze zkoušky, neudělat státnice, neobhájit diplomku... uvidíme, možná se s tim v dalekym budoucnu ještě bude dát něco dělat :)

Jo a jak se vyjádřim k vyhazovu? Některý materiály z ISu byly dobrý, takže jich mám pár v kompu, ale asi jsem nestihl postahovat všechno, co mě zajímalo... Ale tak co, stejně bych si to nepřečet' :)

10 komentářů:

  1. taky bych chtěla, aby mě za pár let vyhodili od státnic

    OdpovědětVymazat
  2. Nevěřim :) Myslím, že bys chtěla, abys je úspěšně absolvovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. myslím, že k tomu ani nedojde, neb mě tam nepustí;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, jak snadno se zíve nad obálkou s modrým pruhem, když na tom nevisí, zda budu mít příští měsíc kde spát a co jíst. Gratuluji k takovému přístupu a možnosti jej mít. (aby náhodou nebyla mýlka, myslím to doopravdy a nikoli ironicky)

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, Leni, v poslední době mám divný asociace, ale připomnělo mi to Milana Machovce, jak říká, že zatímco většina planety žila v bídě, vynořila se jakási \"duchovní elita\" filozofů existence, kteří jen demonstrovali svůj hnus, ačkoli pocházeli většinou z vyšších a dobře zajištěných vrstev...

    OdpovědětVymazat
  6. davam prednost vlastnimu rozhodnuti :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš něco proti radioaktivitě?

    OdpovědětVymazat
  8. jayee je nazeleno:)co te popadlo?:)

    OdpovědětVymazat
  9. a ted precetla jsem posledni clanek:(

    OdpovědětVymazat