pondělí 11. srpna 2008

Dobrá rada pro EU

jak donutit Iry ke schválení Lisabonské smlouvy.

Když jsem si přečetl článek Matěje Šustra „Neoliberalismus“: fackovací panák levice, nejdříve mě pobavil a následně inspiroval.

Pobavila mě věta: "Použije-li člověk výrazu 'neoliberalismus', zpravidla tím signalizuje čtenářům či posluchačům cosi ve smyslu: 'jsem levičák a opravdu, ale opravdu nemám rád trh'."

A co se inspirace týče, na základě předposledního odstavce mě napadl zaručený způsob, jak donutit Iry k podpisu Lisabonské smlouvy. Při dalším referendu (kterého se jistě brzy dočkáme) by měl hlasovací lístek vypadat nějak takto:

--------------------------------------------------------------

a) Jsem pro přijetí Lisabonské smlouvy

b) Jsem pro jadernou válku

 

pozn.: Musíte zakroužkovat alespoň jednu z možností.

Pokud nezakroužkujete ani jednu možnost, platí možnost a).

Pokud zakroužkujete obě možnosti, platí možnost a).

Pokud průměr vašeho kroužku nebude odpovídat normě XY, podle níž musí mít průměr mezi 0,5-0,8 cm, platí možnost a).

---------------------------------------------------------------

A hned by bylo po starostech s neposlušným Irskem...

 

4 komentáře:

  1. :e))

    akorát by mě zajímalo, co by se stalo, kdyby irové v referendu naprosto precizně a podle norem odhlasovali jadernou válku. myslím, že irové jsou na to zvrhlí dostatečně.

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, co by to udělalo se světovým mírem, ale každopádně by získali ještě víc mých sympatií, což by jim za to jistě stálo :D

    OdpovědětVymazat
  3. \"nevím, co by to udělalo se světovým mírem\" - no, však jen uvidíme.

    Jinak Matěj Šustr má s tou svou větou, která tě tak pobavila, docela pravdu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No já pořád říkám, že pravda je zábavná ;)

    OdpovědětVymazat