neděle 18. května 2008

Snůška bezvýznamností

a jiných žbleptů.

Přece nemůžu dopustit měsíční nečinnost, že...

Tak na MS v hokeji máme konečně finále Kanada - Rusko! A já už myslel, že se nedočkám... Čekám na to už od finále olympijskýho turnaje v Méribelu (na olympiádě v Albertville, nepamětníci a nezájemci prominou) v r. 1992, kdy sborná tehdy ještě pod hlavičkou Společenství nezávislých států porazila Kanadu 3:1. A teď po 16 letech konečně repríza finále dvou historicky největších hokejových mocností :)

***

Když jsem slyšel tetu stěžovat si na to, jak jejímu deváťákovi učitelka píše poznámku, že něco zapomněl a že prý ona taky něco pořád zapomíná, tak to má učitelce vyřídit, tak jsem si vzpomněl na některé ze svých poznámek. Sice jsem byl vzorné dítě, kterému se hvězdičky skoro nevešly na papír, ale ty černý puntíky je vždycky pěkně párovaly :) Tak např.:

"Jiřík neustále zapomíná své věci. Nenosí trojúhelník, pravítko, dnes i notýsek!" A zůstalo mi to, stále s sebou netahám ani jednu z uvedených věcí :)

pak byly ovšem i takové brutálnější. Kvůli mému charismatu mě žraly nejen holky, což dokumentuje tato poznámka:

"Žák Beneš kousl Jiříka do tváře, nemohla jsem tomu zabránit." :)

Mou kariéru na základce dostatečně zdokumentovala slova učitelky, že je Jiřík sice nadanej, ale že nikdy neudělá nic navíc, na což jsem po příchodu z rodičáku musel tatínkovi se zděšením odvětit, že nechápu, proč bych měl dělat něco navíc, když tu jedničku stejně dostanu i s prstem v nose... :)

***

Asi před měsícem jsme byli na basketu v Pardubicích, kde se losovali o přestávce účastníci soutěže. Ovlivněn mediální masáží jsem ještě před vylosováním výherce musel vyřknout jedno slovo: "S*****A", abych demonstroval, že vím, co se při takových losováních sluší a patří :) Když moderátor vyřkl jméno výherce pana inženýra ******, přiznal jsem omyl a začervenal se, což ovšem trvalo pouze do chvíle, kdy moderátor na výherce začal apelovat: "Prosím, aby se na palubovku dostavil pan inženýr ****** ze společnosti S*****A :) Takže bez překvapení.

A to je pro dnešek vše :)

4 komentáře:

  1. Moderátor byl zdá se vtipálek:)

    OdpovědětVymazat
  2. No, ono se losovalo jen ze zástupců sponzorů, takže vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce mě uspokojila obdržená poznámka na střední škole: \"Inteligentní, ale lempl!\"

    OdpovědětVymazat
  4. To mně na základce na matematickym soustředění (jak se nazývaly pro naši třídu horský školy), když bylo třeba nosit nějaký prkna či co a já se tvářil úměrně svý chuti zapojit se, učitelka říkala: \"Jirko, nedělej ze sebe největšího lempla.\" Tak jsem jí na to odpověděl: \"Já ho ze sebe nedělám, já jím jsem.\" :) Až se divim, že mě při mý drzosti takřka všechny učitelky měly rády :)

    OdpovědětVymazat