neděle 20. dubna 2008

Je třeba opět říci...

... pár prázdných slov

Aby člověk realizoval svoje tužby, potřebuje peníze nebo vůli. Přemejšlim, co je jednodušší sehnat :)

***

Taky když toho máte hodně stihnout, tak řešíte tak dlouho, čím začít, že nestihnete nic? :)

***

Taky se vám stává, že se s vámi chtěj stýkat lidi, se kterýma se vy stýkat nechcete a ti, se kterýma se stýkat chcete, se zase nechtěj stýkat s vámi? :)

***

Taky máte víc těch lidí, se kterýma se vy stýkat chcete a oni s váma ne? :D

***

Taky si celej život namlouváte, že zejtra, za tejden, za měsíc, za rok, příště...?

***

Taky jste individualisti potřebující ke svýmu individualismu spoluhráče?

***

Taky nemůžete vymyslet pointu tohohle článku? ;)

11 komentářů:

  1. :e))

    podle mě aby člověk realizoval své tužby, potřebuje peníze -a- vůli.
    ale pokud má vůli, peníze sežene snáz ;e)

    OdpovědětVymazat
  2. A pokud má peníze, koupí si vůli? ;)

    OdpovědětVymazat
  3. já bych taky nějakou vůli potřebovala, až ji najdete, dejte vědět ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Sehnat vůli je snad ještě těžší než sehnat peníze a to už je co říct.

    Když toho mám hodně stihnout, jsem z toho ve stresu a abych stres zahnala, věnuju se zábavě:)

    Většina lidí, se kterými se stýkat nechci se nechce stýkat se mnou, protože jsem na ně byla protivná:)

    Na ty, se kterýma se stýkat chci, nemám čas.

    Od zítra začnu žít jinak už si říkám minimálně deset let. Zatím mi do toho vždycky něco přišlo:)

    Spoluhráče někdy potřebuju a někdy ne. Třeba v posteli mě to bez spoluhráče moc nebaví:) Ale občas stačí plyšový medvěd, má spoustu výhod. Vydrží se tulit celou noc. Ale to už příliš nesouvisí s tím, že jsem individualistka:)

    OdpovědětVymazat
  5. matejciku, to musí bej určitě v nějakym krámu se starožitnostma...

    Raviku, pak se šábnem ;)

    Míšo, s tou protivností to mám obráceně. Jenom ti blízcí mi stojej zato, abych na ně byl protivnej :)

    Dokud ti do toho pořád něco chodí, tak je to dobrý, horší bude, až přestane :)

    Říkáš, že plyšovej medvěd je na tulení lepší i tehdy, pokud zrovna bojuješ proti hladu? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vůle stačí.
    Ne.
    Ne.
    Ne.
    Ne.
    Ano.
    Ano.
    :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, jsem rád, že se aspoň ve třetině shodujem ;)

    OdpovědětVymazat
  8. vzhledem k tomu, že jsem asociální intelektuál, což je kombinace, která spolehlivě odradí i zkušené lovce tygrů, a já se nechci stýkat skoro s nikým, ve vztahu já vs. svět panuje v podstatě rovnováha (:

    OdpovědětVymazat
  9. Pokud lze ještě mluvit o vztahu, Tomi ;)

    OdpovědětVymazat
  10. pro mě jednodušší budou ty peníze.. vůle je.. vlastně vůle není, tak:)

    ANO, a proto nestíhám nikdy nic. zvlášť v práci tuto moji vlastnost milují:))

    nejspíš ano, ale namlouvám si, že ne:))

    nejspíš ano, ale namlouvám si, že ne:))

    veliké ANO.

    nevím, já těm termitům moc nerozumím.

    .. a tak;)

    OdpovědětVymazat