úterý 8. září 2009

V šalině

Odposlechnuto (z dialogu dvou asi osmiletých slečen)."Já furt strejdovi říkám, ať nekouří, že se na to umírá a on mě vůbec neposlouchá. Vždycky dokouří a hned vytáhne další. Je fakt strašnej." :)

7 komentářů:

  1. A kdybys slyšel naše tříleté Mrně, dozvěděl byses, že \"táta kouží.. a to je škaedé a není to zdavé. A že to není zdavé, mami, že né? A mně se to vubec nelibi.. je to škaedé\" a dokáže tak klidně rozumovat i celou cestu, co jedem do školy pro druhé dítě..

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, Sabe, dospěláci by se kolikrát měli od dětí učit :)

    OdpovědětVymazat
  3. ... ačkoliv nevím, jestli na druhou stranu nejsou ty absťáky zdraví škodlivé pro tebe ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jayee, snad jsi nečetl o tom, jak manžel přestal kouřit? :-)) svým způsobem určitě jo..

    OdpovědětVymazat
  5. Je dobře, že to slečny ví už v osmi. Jeden pan doktor to nevěděl (\" \"), zapaloval jednu od druhý a krátce po padesátce (stalo se to u nás asi před měsícem) sebou sekl a už jej neoživili.

    OdpovědětVymazat
  6. Když právě začínáš číst tohle nepřestávej nebo se ti stane něco špatného. Jmenuji se Daisy, je mi 7let mám blond vlasy a děsivé oči. Nemám nos a uši jsem mrtvá. Pokud tohle nepošleš 15 lidem zjevim se dnes večer u tvé postele s nožem a zabiju tě. Tohle neni vtip! Něco dobrého se ti stane v 15:22 -někdo ti zavolá nebo k tobě promluví a řekne MILUJI TĚ!!! P.S.: NEPORUŠ TO... Sorry, že ti to posílam. Posílam to ze strachu. Ne o sebe, ale o své blízké. Tento dopis pochází z Venezuely byl vyslán, aby změnil tvůj život a udělal tě šťastnější. Pošli tento dopis 20 lidem do 96 hodin. Změny se dočkáš do 5 dnů. Alena Kovaříková, která to poslala 22 lidem, v losovani vyhrála automobil. Erik Pražák, který tomuto dopisu neuveřil do 5 dnu dostal rakovinu

    OdpovědětVymazat