pondělí 20. července 2009

Věřte nevěřte

Beyond belief: fact or fiction?

neděle, 22 hodin:

Oba jeli večer šalinou domů. Po vystoupení šel on celou cestu 5 metrů za ní až ke vchodovým dveřím. Ona nemohla najít klíče, a tak se na chvíli setkali a prohodili pár poznámek o klíčích, které nemohl najít ani on :D Po otevření dveří ona začala stoupat do schodů, avšak na třetím schodě se náhle obrátila a položila otázku, která změnila celý večer: "Nešel bys ještě na pivo?" On, překvapen a vědom si své finanční situace, začal ze sebe nejistě soukat pravdu: "No... i bych šel... ale nemám u sebe žádný prachy, protože jsem si nestihl vybrat..." Ona však kontrovala: "To nevadí, já tě pozvu." On neprotestoval: "OK, za 5 minut tady."

střih - o 7 hodin později:

On píše SMS: "To je strasny, v 10 jdu z pivka, u vchodovejch dveri potkam holku, pozvala me na 5 piv, pak k sobe domu, uvarila mi veceri, nalila 2 panaky a domu jsem se dostal az ted. Tomu rikam servis:D"

Myslíte, že se tento příběh mohl stát? ;)

 

16 komentářů:

  1. :-) pac jinak je ON packal, pac si nevzal to, co se mu na stribrnem podnose servirovalo.. ANEBO.. je drzitelem charakteru, ktery se v dnesnim pokrivenem svete hleda dost tezko..

    OdpovědětVymazat
  2. ad 1: Když myslíš... :)

    ad 2: A nebo něco neuvedl, že... Ale to ať si čtenář zkusí zodpovědět sám... Btw mě překvapuje, že tu ty možnosti uvádí někdo, kdo dobře ví odpověď...

    OdpovědětVymazat
  3. Ten nekdo vychazi z toho, ze.. i muzi mohou mit sva nevyrcena tajemstvi.. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že mohl, tomu říkám Servis :-) a věřím tomu, že by si autor aspoň polovinu děje nechal pro sebe.. a pro ni.. gentleman?

    OdpovědětVymazat
  5. Toho gentlemana jsem nějak nepochopil, Sabe...

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že gentleman nemá ve zvyku vykecat do celého světa, co se mezi ním a dámou odehrávalo v druhé polovině dějů.. teda pokud nějaké byly :-) nebo pokud dáma nebyla ženou lehčích mravů..

    OdpovědětVymazat
  7. Druhá polovina dějů? Sabe, vážně myslíš, že jsem o té večeři měl mlčet? ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, to byla jen teorie, že i kdyby bylo cosi víc, že by o tom gentleman třeba zcela pomlčel :-) no, jestli toho víc nestihli, pak nebylo o čem mlčet :-) no doufám, že si i tak užili pohodový večer.. a třeba nebyl poslední..?

    OdpovědětVymazat
  9. Pohodový celkem jo a poslední nanejvýš pravděpodobně ne...

    OdpovědětVymazat
  10. No, tak to už třeba došlo i na děje, o kterých gentleman mlčí :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jayee, ani moc ne :-)) a už vůbec ne v tomto období :-) to se jen odreagovávám..

    OdpovědětVymazat
  12. no ale co \"Co je v domě, není pro mě?\" :-D

    OdpovědětVymazat
  13. confiteor, na tohle já nevěřim... To, že něco není pro mě, poznám podle zcela jiných znaků, než že je to v domě :)

    OdpovědětVymazat