neděle 12. října 2008

V práci je občas veselo

ale to je trochu málo.

Jednou se na jednom mítinku jedné velké firmy přihlásil jeden člověk, že by chtěl zvýšit bezpečnost práce ve své pobočce a navrhl geniální řešení. Musíme nalepit na všechny schody viditelnou samolepku s upozorněním, že je třeba se držet zábradlí. O návrhu se diskutovalo hodiny, chytili se toho mocní, vyrobili samolepky a od té doby musí mít veškeré pobočky a partnerská produkce od střední Evropy po Írán na všech schodech samolepku s motivem ruky na zábradlí...

Závěr: Magoři!

***

Jiného dne se můj šéf bavil s jednou starší paní, která u nás pracuje a když jsem šel kolem, tak si mě zavolal a povídá: "Jirko, tadytý paní se drž. Pak za ní zajdi na slovíčko, protože říká, že seš tak příjemnej a sympatickej, že by ses jí líbil pro vnučku."

Závěr: Já se vždycky líbil jenom babičkám :)

***

Jedna mimopracovní:

Vracel jsem se cestou z města, když potkám slečnu s kolem, která do mobilu říká: "Vážně jsem tu sama," čemuž jsem nevěnoval větší pozornost, dokud nepřidala:"Počkej, tady jde pán, pane, že jsem tu sama?" "Jojo," odpověděl jsem, aby to bylo v telefonu slyšet. "Ty mi nevěříš, já ti klidně pána předám," pokračovala, když už jsem ji minul, takže jsem se preventivně začal vracet... Slečna mi půjčila mobil a já do něj spustil: "Vážně je tu slečna sama... Teda teď už je vlastně se mnou." :) Hlas z telefonu působil, že netouží po mém vysvětlení, tak jsem telefon vrátil slečně a rozloučil se.

Závěr: Divný lidi ještě nevymřeli :)

***

Druhá mimopracovní:

Včera jsem se vracel z Prahy, kde jsme s Míšou navštívili mimo jiné její oblíbené doupě Hells Bells. Do kupéčka ke mně přisedla polská babička s vnučkou, která mi půl hodiny vysvětlovala, že se omlouvá za slovo "szukat", že ví, že u nás je to slowo neladne, ale že w Polsce normálne, dále jsem se dověděl, že Martince je 13 měsíců a že druhá babička nepomůže s hlídáním, tak dítě pendluje mezi ČR a Polskem, že rodiče žijou v Benešově a že dudlík je cumelek.

Závěr: Cestování může být i na krátké trati velmi náročné :)

14 komentářů:

  1. Také mám ten dar, že si se mnou v dopravních prostředcích povídají babičky. Vůbec se mi lidé často svěřují. Snažím se vyslechnout každého a jsem milá, ale občas je to také náročné:)

    OdpovědětVymazat
  2. No tohle byla pořádná polská selka :)
    Já bych se taky i snažil, ale 1) bolela mě hlava, 2) paní hrozně řvala (asi špatně slyšela ;)) a 3) k tomu ta polština. Tak jsem jen chápavě přikyvoval a občas jí odpověděl, jak se který slovo řekne česky :)

    OdpovědětVymazat
  3. v jedný ruce zábradlí, v druhý babičku, v třetí mobil.
    nemáš to jednoduchý!

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju, adi, konešně mě někdo politoval :)

    OdpovědětVymazat
  5. Divný lidi ještě nevymřeli, to se mi moc líbí!
    Pamatuju si ještě slova tvého kamaráda: \"Hele, lidi jsou divný, chovaj doma krokodýly a jinou havěť, co by si někdo nepořídil tebe.\" Aplikovala jsem si to i na sebe a tak si myslím, že je dobře, že divný lidi - bráno komplexně - nevymřeli.

    ..... Ale kolem šla myšlenka, jestli člověk nemusí být divnej, aby vůbec do nějakýho cizího domu šel bydlet.

    OdpovědětVymazat
  6. Byli to hadi a pavouci :)

    Jinak si taky myslím, že je dobře, že divný lidi ještě nevymřeli. Čí blogy bychom četli, že :)

    OdpovědětVymazat
  7. Divný lidi jsou přímo nutností, co bych si jen počala bez upovídaných stařečků v autobusech a obchoďácích? Případně čytřicetiletých \"stařečků\" v divadle, že...:)

    OdpovědětVymazat
  8. čtyřicetiletých, samozřejmě...:) Už neumím ani psát, bryndám, slintám... Vypila jsem panáka ouza těsné poté, co jsem jedla houby, nebyl jste už náhodou někdo otrávenej?

    OdpovědětVymazat
  9. ad 8: ostropestřec mariánský - pomůže od otravy. Já byla zatím otrávená jen léky, které mi předepsali lékaři. Ale stačilo.

    OdpovědětVymazat
  10. :) já si myslím. Ale zatím jsem v pořádku, myslím, píšu a učím se dějepis, tak to snad nebude taková pohroma:D Broskve ve sladkém nálevu to jistí!

    OdpovědětVymazat
  11. asi bych vážně neměla blog:)
    moc pěkné historky...

    OdpovědětVymazat
  12. ad 6: No, nechtěla jsem urazit, tak jsem tam vvrazila krokodýly. :-)

    ad 10: Jasně, myslela jsem si to, to jen kdyby náhodou někdy, aby to jako vešlo ve všeobecnou známost. - Taky si myslím, že broskve ve sladkém nálevu jsou na otravu houbami a dějepisem úplně nejlepší

    ad 11: jo, jo, všichni jsme ňáký divný, to bychom tu nebyli - ale tohle ostropestřec asi neléčí...... to bude asi vrozený

    OdpovědětVymazat
  13. nejdriv jsem ten konec spatne precetla, takze jsem minutu nebo dve predstavovala polskou babicku s 13mesicni martinkou, ktera v baru hellsbells pulhodiny vysvetluje, ze se omlouva za slovo szukat:))

    OdpovědětVymazat
  14. lik: To by bylo ještě zajímavější :)

    OdpovědětVymazat